Articol publicitar

Influenţa tehnologiei asupra modului de lucru din organizaţii

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Evoluţia tehnologiei influenţează constant modul în care se realizează comunicarea: aceasta este simplă, instantă şi accesibilă tot mai multor oameni.

Se pot trimite documente, clipuri şi imagini oriunde în lume, instant, la costuri minime. Instrumentele actuale fac posibile lucratul de la distanţă sau colaborări internaţionale. Aceste schimbări au loc inclusiv în organizaţii, modul de lucru din zilele noastre evoluând rapid şi continuu pentru angajaţi.

Studiile arată că în Marea Britanie sunt aproximativ 1 milion de persoane care lucrează online, de acasă. Statisticile Eurostat din 2015 susţin că mai puţin de 1% din totalul angajaţilor din România au posibilitatea oferită de angajator de a lucra de acasă, fie şi ocazional. Tendinţele locale se îndreaptă către o limită tot mai neclară între timpul petrecut la muncă şi cel personal.

Anual apar mii de noi unelte şi programe inovative create cu scopul de a optimiza procesele de lucru. Reprezentanţii companilor au o sarcină tot mai dificilă în a fi în pas cu tehnologiile moderne, cu atât mai mult cu cât acestea trebuie să se potrivească industriei în care activează şi culturii organizaţionale pe care o reprezintă. Potrivit Walden University College of Management and Technology, comunicarea prin email, mesaje instante sau chiar prin reţele sociale au fost printre cei mai importanţi influenţatori în toate aspectele unui business. Progresul tehnologic a dus la înlocuirea memo-urilor sau faxurilor de emailuri, telefoanele şi tablete facilitează lucrul în afara biroului, iar păstrarea informaţiei în sistem cloud în locul calculatoarelor face ca informaţia să fie accesibilă oriunde oricui.

Nathan Waterhouse, fondatorul platformei inovative de lucru colaborativ OI Engine, va vorbi la Bucureşti pe 5 octombrie în cadrul expo-conferinţei Internet & Mobile World despre tendinţele globale de lucru. Punctul central al prezentării lui se axează pe creativitatea la locul de muncă, în contextul schimbărilor rapide ale tehnologiei. Matt Tucker, Harvard Business School, spune despre produsul IDEO că sunt combinate cu succes două dintre cele mai importante unelte ale lumii digitale: inteligenţa mulţimilor de oameni şi procesul de gândire creativ, oferind astfel noi insight-uri  şi strategii de salvare a cheltuielilor pentru toţi stakeholderii implicaţi.

James Bidwell, CEO Springwise, va vorbi în cadrul IMWorld pe 5 octombrie despre experienţa sa prin colaborarea cu profesionişti din 190 de state, având o perspectivă unică la nivel global asupra inovaţiei în organizaţii. Bidwell declară: „Echipa Springwise testează mii de unelte anual, toate create cu rolul de a ne face viaţa mai uşoară. Cu toate acestea, multe dintre acestea ne îngreunează activitatea şi ne cer mai mult timp. Noi folosim cel mai des Dropbox, Slack şi Evernote pentru lucru colaborativ eficient şi Prezi pentru prezentări atractive. Primind idei din 190 de ţări, este foarte important ca echipa Springwise să se poată concentra şi să fie eficientă.”

Daniele Fiandaca, co-fondator Creative Social, un club gobal care aduce împreună brand leaders şi creativi din toată lumea va prezenta în aceeaşi zi în cadrul scenei de Marketing şi Inovaţie a IMWorld. Daniele abordează subiectul noilor platforme de tehnologie, precum inteligenţă artificială sau neuroplasticitate, şi impactul pe care acestea îl au asupra businessului din perspectiva creării unei culturi organizaţionale care stimulează creativitatea angajaţilor.

În funcţie de priorităţile de business, reprezentaţii companiilor analizează impactul acestor unelte prin prisma productivităţii angajaţilor. Pe de altă parte, ca în cazul Springwise de exemplu, se urmăreşte respectarea valorilor companiei: organizaţia fiind membră 1% for the Planet, prin care donează 1% din profit către cauze de mediu, se urmăreşte ca metodele de lucru inovative (recrutare prin realitate virtuală sau micro-birouri în pădurile din Olanda) să respecte acest indicator.

În cadrul ediţiei Internet & Mobile World din acest an vor participa peste 130 de companii cu peste 1,800 de soluţii IT& tech din domeniile infrastructură, securitate, device-uri, IoT (Internet of Things), digital marketing, e-commerce, software pentru business şi soluţii cloud. Între 5-6 octombrie, 8,000 de reprezentanţi de business vor găsi soluţiile potrivite pentru optimizarea proceselor de lucru pentru angajaţi, vor putea programa întâlniri de networking prin aplicaţia MyConnector şi vor învăţa din exemplele de bune practici exemplificate de speakeri.

Participarea pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziţionate în prealabil. Accesul în spaţiul expoziţional este gratuit, pe bază de preînregistrare, biletele putând fi accesate prin completarea unui chestionar pe site-ul www.imworld.ro. Pachetele speciale de acces pe scenele de conţinut sunt însă limitate, putând fi achiziţionate tot pe site-ul evenimentului, în limita disponibilităţii. Până joi, 22 octombrie, biletele pot fi achiziţionate la valoare redusă, preţul acestora urmând să crească cu până la 20%.

În acest an, IMWorld este co-locat cu EuroCloud Forum, cel mai mare forum al industriei de cloud europeană. Detalii despre EuroCloud Forum şi înscrierea pentru eveniment e disponibilă la forum.eurocloud.org.

--

Partenerul principal este Telekom Romania

Partenerii de scene sunt: Microsoft, Raiffeisen Bank, MiniCRM, MasterCard.

Sponsorii evenimentului sunt:  Xerox, Medialine, Likeit Solution, Hewlett Packard Enterprise, Metro Systems, Luxoft, Accenture, QuickMobile, Avangate, Bitdefender, Syswin Solutions, M247 Europe, Orange, RINF Tech, Avaya, Maguay, Luxoft Training, Voxility, Viva Telecom. Partenerul creativ este Quart.

Asociaţii, evenimente şi instituţii partenere: Advertising Week, ANIS, APDETIC, ARIES, ATIC, BCCBR - Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria – România, BCMA, Camera de Comerţ Franceză în România (CCIFER), Camera de Comerţ Olandeză în România (NRCC), CIO Council, DCIA, Elite Business Women, GDG Bucureşti, IAA, ICT Cluster Bulgaria, Poland Connectionpoint, RICAP, Romanian Startups, Smart Alliance, Tech Society, We Love Digital, AsociaţiaIT, UAPR, Ingenius Hub, Innovation Labs, Lumea SEO PPC, Network Marketing Forum, Meet Magento.

Parteneri media: Adhugger, Agora, Antena Play, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, CTRL-D, Elevate, Hotnews, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, SMARK, Tech Café, Trends HRB, Today Software Magazine, Telco Professionals, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com.

image
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite