Festivalul – care va avea loc în 13 si 14 iunie - a anunţat azi o agendă complexă (care se poate consulta aici), ce cuprinde mai multe evenimente în paralel:

  • Un eveniment de digital & tech cu speakeri-vedetă precum Salim Ismail – co-fondator „Singularity University”, cunoscutul futurolog Matthew Griffin, speakerul profesionist David JP Phillips – „Mr. Death by PowerPoint” şi alţi invitaţi
 
  • O conferinţă a giganţilor globali, la Bucuresti: cel mai mare număr de speakeri şi traineri de la Google, Facebook, LinkedIn şi din partea altor playeri globali majori (Facebook si Google având scene dedicate, câte o zi întreagă) care au participat vreodată la un eveniment de acest tip organizat în România
 
  • Un eveniment important dedicat startup-urilor: „UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch” va înlocui „200 Seconds of Fame” anul acesta, deoarece câştigătorul competiţiei din cadrul festivalului va primi si o finanţare de minim 50.000 de euro, din partea fondului de investiţii GapMinder.
 
  • Nu mai puţin de 11 conferinţe specializate, pe 11 verticale: DISRUPTIVE INNOVATION | ADVERTISING & MARCOM | CREATIVITY, VR, AR & EXPERIENTIAL | AI & ROBOTICS | eCOMMERCE & RETAIL | DIGITAL CONTENT & ADTECH | FINTECH & eMONEY | eHEALTH & MEDTECH | TECH & DEMOCRACY | STARTUPS & INVESTMENTS |  VIDEO GAMING & ENTERTAINMENT.
 

Speakerii grupaţi pe fiecare linie de conţinut sunt listaţi aici.

Biletele pentru festival se vor scumpi începând de marţi, 21 mai, si se pot cumpăra de pe site-ul oficial, aici.