Jocurile pe Facebook sunt încă populare: 375 de milioane de oameni le accesează

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook a anunţat numărul de jucători de pe reţeaua socială. Aceştia stau în cadrul platformei şi folosesc secţiunea de jocuri, pentru a interacţiona cu prietenii. Anunţul a fost făcut la Game Developer Conference.

Potrivit datelor Facebook, 375 de milioane de oameni au jocurile lor conectate la reţeaua socială. Vorbim aici de titluri care sunt în cadrul reţelei sociale sau jocuri mobile care au contul conectat la Facebook şi devin parte a grafului social al platformei. Datele sunt atât pentru telefoane şi tablete, cât şi pentru desktop. În fiecare zi, 735 de milioane de notificări şi invitaţii sunt trimise în cadrul acestor jocuri, adică interacţiuni între utilizatori.

Un studiu realizat de Facebook în septembrie 2013 arată că cei mai fideli utilizatori, poate deloc surprinzător, sunt cei care joacă pe mai multe platforme - desktop, mobil sau tabletă. Cei care stau în faţa calculatorului sau doar pe mobil sunt mai puţin fideli. Cei multiplatformă aduc cu 3,3 mai multe venituri decât jucătorii de pe desktop.

Datele vin de la cei 1,3 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună. Aproape 20% joacă şi cumpără bunuri în jocuri.

Cel mai popular joc pe Facebook este Candy Crush Saga, urmat de Farm Heroes Saga şi Pet Rescue Saga. Toate jocurile sunt produse de către dezvoltatorul King, care are studiouri şi la Bucureşti. 

Studioul King din Bucureşti are 65 de angajaţi şi este condus de Mihai Sfrijan. Într-o clădire de birouri atipică din Vitan a luat naştere Bubble Witch Saga şi Gospo’s Great Adventure. Pentru anul 2014, King are în plan recrutarea a cel puţin 40 de angajaţi care să se alăture echipelor de dezvoltare de la studioul din Bucureşti. 

„Performanţa studioului King din România este foarte mare. Este o foame şi o pasiune pentru jocuri. Nu ştiu dacă este un lucru tipic doar pentru Bucureşti sau pentru întreaga Românie. Pasiunea este foarte importantă. Există un număr imens de oameni talentaţi care au venit să lucreze la noi, de la alte studiouri. Comparativ cu alte studiouri King din lume, cel din România se descurcă foarte bine“, a declarat Hartwig.


Citeşte mai mult

How To Web 2013: Cum poţi atrage 100 milioane de utilizatori pe jocul tău şi care sunt filtrele care "controlează" Europa

Thomas Hartwig, CTO şi cofondator al studioului de jocuri casual King, a împărtăşit, în cadrul How To Web 2013, care sunt criteriile pe care trebuie să le respecte un joc pentru a reuşi să strângă 100 milioane de utilizatori.

Unul din „regii“ jocurilor: Deja începem să vedem bătrâni care joacă Candy Crush Saga

Thomas Hartwig este unul dintre cei patru fondatori ai studioului de jocuri aflat în spatele unor titluri precum Candy Crush Saga sau Bubble Witch Saga. „Adevărul“ a stat de vorbă cu el pentru a afla mai multe despre King şi despre cum a ajuns acest studio să domnească peste Facebook şi peste magazinele de aplicaţii.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite