Google Glass se relansează într-o versiune specială. Despre ce e vorba

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: DigitalTrends
Foto: DigitalTrends

Realitatea augmentată începe să revină în lumina reflectoarelor, lucru care se datorează în mare parte companiilor uriaşe de peste ocean, Apple şi Microsoft.

Deşi a făcut primul pas pe această piaţă, Google pare că s-a alăturat petrecerii de dinainte ca aceasta să înceapă. Putem spune că Google Glass a fost o tehnologie înainte de vremea ei, care nu a oferit succesul scontat. Gigantul din Mountain View n-a mai stat mult pe gânduri şi a ”omorât” proiectul care părea să schimbe lumea.

Ei bine, Google a decis să-şi relanseze platforma, însă într-o formă ceva mai diferită faţă de prima dată. Compania ţinteşte segmentul corporate şi vrea să ofere soluţia firmelor care au nevoie de aşa ceva şi care lucrează frecvent cu realitatea augmentată. Google Glass Enterprise este disponibil în cadrul unui magazin online specializat pe domeniul wearables, Streye, însă vine la un preţ destul de piperat, de 1550 de dolari.

Chiar dacă lumea s-a gândit multă vreme la gaming, atunci când venea vorba despre aplicabilitatea realităţii augmentate, se pare că tehnologia este mult mai fezabilă atunci când vine vorba de locul de muncă. Lucrătorii din fabrică, de exemplu, pot uiliza Google Glass Enterprise pentru a vedea, în timp real, interiorul unui motor. Şi lista poate continua.

Una peste alta, scoaterea lui Google Glass de la naftalină pare o idee bună pentru Google. Abia acum putem spune că există o cerere semnificativă pentru o astfel de tehnologie, faţă de ce se întâmpla cu piaţa acum patru-cinci ani.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite