Black Friday - 5 milioane de români vor participa la evenimentul din 21 noiembrie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
De Black Friday 5 milioane de români ar putea participa la sărbătoarea consumerismului
De Black Friday 5 milioane de români ar putea participa la sărbătoarea consumerismului

PayU, principalul integrator de plăţi online din România, se aşteaptă ca peste 5 milioane de români să profite de Black Friday în acest an, adică aproape 1 din 2 români care au acces la Internet.

„Ne aşteptăm ca, dintre aceştia, aproape 50% să plătească online cumpărăturile de Black Friday, rapid şi în siguranţă. Clienţii magazinelor online vor putea alege să plătească prin oricare dintre cele 15 metode de plată oferite de platforma PayU, urmând un proces simplu şi rapid, adaptat pentru orice ecran: PC, laptop sau mobil”, declară Daniel Nicolescu, Country Manager PayU România.

Atât capacitatea de procesare cât şi infrastructura de securitate au fost ajustate pentru a acomoda volumul mare de comenzi. Nivelul investiţiei pe care PayU l-a efectuat începând cu luna septembrie 2013 pentru pregătirea ultimelor două ediţii de Black Friday (2013 şi 2014) se apropie de jumătate de milion de euro.

Cei mai importanţi retaileri din România s-au pregătit în acest an cu reduceri care merg până la 90% atât în segmentul electro-IT cât şi în alte categorii de produse populare, cum ar fi modă, produse de înfrumuseţare, home-deco, cărţi şi multe altele.

Black Friday este un eveniment de cumpărături, dar şi unul social. Mai mult, Black Friday este ziua în care industria eCommerce concurează cu orice altă industrie din România ca venituri raportate din vânzări. În acest an, cei mai mari retaileri online cu care PayU lucrează estimează să depăşească vânzări de 300 de milioane de lei în ziua de Black Friday. Unii dintre ei însă vor avea reduceri în săptămâna de dinainte sau de după 21 noiembrie, ceea ce face ca în total luna noiembrie să depăşească în vânzări oricare altă luna din întregul an.

„Contribuţia PayU la acest eveniment este una semnificativă şi ne responsabilizează foarte mult. PayU a investit masiv în aceşti ultimi doi ani astfel încât toţi cumpărătorii să se bucure de momentul Black Friday, plătind rapid şi în siguranţă produsele pe care şi le doresc pentru ei sau pentru familiile lor. Misiunea noastră este de a securiza plăţile online şi de a contribui la o experienţă cât mai bună a cumpărătorilor”, spune Daniel Nicolescu.

[<a href="//storify.com/vladandriescu3/black-friday-romania" target="_blank">View the story "Black Friday Romania" on Storify</a>]

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite