După ce „a trebuit să plece”, Robu îşi cheamă fanii să dea năvală pe pagina „Fritz trebuie să plece”
0
Învins zdrobitor în alegerile locale din septembrie 2020, Nicolae Robu se împacă greu cu ideea pierderii primăriei. Astfel, după ce el însuşi a fost victimă a campaniei de pe Facebook „Robu trebuie să plece”, fostul primar al Timişoarei îşi cheamă acum fanii pe pagina „Fritz trebuie să plece”.
Timişorenii nemulţumiţi de activitatea de primar a lui Nicolae Robu au înfiinţat o pagină de Facebook denumită „Robu trebuie să plece”. Pe această pagină erau semnalate nereguli din Primăria Timişoara sau din oraş, iar după ce Robu a pierdut alegerile, pagina şi-a schimbat denumirea în „Robu a trebuit să plece”.
Pe modelul „Robu trebuie să plece”, la mai puţin de jumătate de an de la câştigarea alegerilor de către Dominic Fritz, a apărut şi pagina de Facebook „Fritz trebuie să plece”.
Pentru a creşte vizibilitatea paginii „Fritz trebuie să plece”, Nicolae Robu,care este urmărit pe Facebook de 63.000 de persoane şi care a refuzat în campania electorală să îi pronunţe numele contracandidatului său, şi-a chemat fanii să se alăture paginii „Fritz trebuie să plece”.
„Având în vedere audienţa foarte bună a paginii mele, mai mulţi membri ai grupului, dintre cei peste 1.100 la cât grupul a ajuns crescând sensibil în ultimele zile m-au rugat în privat să fac cunoscută pe această pagină existenţa grupului. Răspund pozitiv la această rugăminte, indicându-vă mai jos link-ul către Grupul Facebook mentionat şi transmiţându-vă, totodată, rugămintea celor ce-l gestionează de a vă alătura lor şi membrilor deja existenţi”, a scris Robu, pe Facebook. Postarea fostului primar nu a rămas fără efecte, pagina „Fritz trebuie să plece”, sărind de 2.500 de „like-uri”.
Fostul primar al Timişoarei susţine că pagina de Facebook „Fritz trebuie să plece” a apărut în contextual nemulţumirilor legate de faptul că primarul Timişoarei „n-a făcut nimic în toate aceste luni”.