Hotelierii din Bucegi „se luptă” cu lipsa semnalului de telefonie mobilă. Anunțul îngrijorător al unei asociații turistice

0
0

De mulți ani, hotelierii din Bucegi se plâng de semnalul slab de telefonie sau, în multe cazuri, de lipsa totală a lui. Asociația Turistică Peștera-Padina face un anunț extrem de îngrijorător pentru siguranța turiștilor care frecventează zona.

Stațiunea Peștera-Padina din Bucegi. FOTO. Corina Slămnoiu
Stațiunea Peștera-Padina din Bucegi. FOTO. Corina Slămnoiu

De lipsa semnalului telefonic din stațiunea turistică Peștera-Padina se plâng atât hotelierii și cabanierii, cât și echipele de salvare din zonă - salvamontiști și jandarmi montani.

Asociația cere turiștilor să fie precauți pentru că în multe cazuri nu se poate apela nici măcar numărul de urgență 112.

„De multe ori, nu avem semnal mobil și date. În acest moment, există un semnal intermitent numai voce. Nu se poate contacta Salvamont deoarece au parteneriat exclusiv cu Vodafone. Sunt sute de turiști în munte lipsiți de comunicații. Sesizăm de ani de zile această vulnerabilitate, însă ANCOM pare în continuare complet dezinteresat. Așteptăm să apară o nenorocire? Aude cineva? Dacă cunoașteți pe cineva din conducerea ANCOM, vă rog să le transmiteți urările noastre de bine! Le semnalăm de ani de zile pericolul cauzat de unicul amplasament pe Cabana Babele a operatorilor de comunicații pentru Stațiunea Peștera-Padina dar nu-i interesează”, este semnalul de alarmă tras de hotelieri.

Redacția „Adevărul” a contactat operatorul de telefonie Vodafone pentru a cere un punct de vedere în legătură cu desele situații în care semnalul de telefonie din zona respectivă pică, dar nu a primit, până acum, un răspuns.

Hotelierii din Bucegi se luptă cu lipsa semanalului de telefonie. FOTO Arhivă
Hotelierii din Bucegi se luptă cu lipsa semanalului de telefonie. FOTO Arhivă

Câte ore au stat românii fără curent electric

Pe de altă pare, întreruperile de curent electric îi afectează tot mai mult pe români, care au stat peste 2.276 ore fără internet, cablu sau telefon, în 2021, potrivit ANCOM. Problemele de alimentare cu energie electrică au generat cele mai multe incidente de rețea.

Problemele de alimentare cu energie electrică din 2021 au generat cele mai multe incidente de securitate în sectorul telecom, arată un raport al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).

Durata totala a incidentelor raportate în 2021 este de 2.276 ore și 44 de minute, în scădere semnificativă comparativ cu anul anterior, când durata incidentelor a fost de 3.339 ore, în timp ce durata medie a fost de 5 ore și 30 minute, similar cu cea din 2020 (5 ore și 48 de minute).

Târgovişte


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri