Cum reuşeşte Aquaparkul Nymphaea să se situeze în topul locurilor de distracţie din România şi să atragă mii de vizitatori

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Succesul de care se bucură Aquaparkul Nymphaea din Oradea nu mai reprezintă o noutate pentru nimeni. O nouă dovadă în acest sens stă un articol dedicat complexului de agrement în cel mai recent număr al revistei Business Magazin, intitulat „Distracţia acvatică de 3 milioane de euro din Oradea”.

În topul locurilor de distracţie din România se numără şi Aquaparkul Nymphaea din Oradea, considerat unul dintre cele mai importante proiecte care au contribuit la dezvoltarea oraşului din nord-vestul ţării.

“Este, totodată, şi cea mai mare investiţie publică de acest gen din România”, scrie Business Magazin.

În 2017, cifra de afaceri realizată de Aquaparkul Nymphaea a fost de 14 milioane de lei (3,2 milioane de euro), iar profitul s-a ridicat la 4,8 milioane de lei (1,04 mil. Euro).

“Previziunile sunt optimiste şi pentru anul acesta: în primul semestru al lui 2018, cifra de afaceri a crescut cu 32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar profitul realizat în prima parte a anului înregistrează o creştere de aproape 90% faţă de perioada similară din  2017”, scriu editorii revistei, citându-l pe Liviu Andrica, directorul Administraţiei Domeniului Public (ADP) Oradea, societate care administrează Aquaparkul Nymphaea.

Încă de la deschidere, complexul de agrement a fost asaltat de vizitatori, numărul acestora crescând într-un timp neaşteptat de scurt.

 “În timpul săptămânii, aquaparkul înregistrează zilnic în jur de 600 de clienţi, iar în timpul weekendului, în sărbătorile legale şi în minivacanţe, numărul acestora urcă până la 1.500”, scrie Business Magazin, adăugând că activitatea desfăşurată aici este generatoare de profit chiar şi în lunile de iarnă, când veniturile medii lunare sunt de 250.000 de euro.

Chiar dacă reţeta succesului a fost găsită de către cei care administrează aquaparkul, există mereu preocuparea de mai bine.

“Anual reprezentanţii parcului continuă să investească între 70.000 şi 100.000 de euro, bani direcţionaţi mai ales spre dotarea cu aparatură specifică activităţii de întreţinere şi curăţenie, dar şi pentru promovare. Anul acesta, valoarea investiţiilor bugetate este de 100.000 de euro, dintre care o parte vor fi dedicaţi construirii de noi spaţii de alimentaţie publică şi echipamente de divertisment”, punctează Business Magazin.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite