Când te pierzi de mama pe plajă! „Brăţara de vacanţă“, un proiect Radio Vacanţa care îţi salvează copilul
0
Radio Vacanţa şi World Vision România derulează în sezonul estival 2012 campania „Brăţara de vacanţă“, sub sloganul „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!“ .
Copii plângând pe plajă, căutând în zadar o faţă familiară. Într-o mână
cu o găletuşă cu nisip, ţâncii îşi şterg lacrimile din ochi. „Mama,
mama!“ - strigă ei din când în când. Este o imagine mult prea des
întâlnită pe plajele de pe litoralul românesc. Zilnic, la Radio Vacanţa
sunt aduşi, în medie, câte patru ţânci, care se pierd de părinţi.
Un pic de neatenţie
Majoritatea celor care se pierd au fost lăsaţi de părinţi să se joace în
nisip. În tot acest timp, ei se răcoresc cu o halbă de bere sau s-au
pus la bârfă cu vecinul de cearceaf. Când, într-un final, îşi caută cu
privirea copiii pe plajă, descoperă că nu mai sunt. Disperare, nervi...
Toate pentru un pic de neatenţie.
Pentru al 3-lea an consecutiv, campania îşi propune să reducă numărul
de copii care se pierd anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a
unei brăţări de vacanţă copiilor sub 7 ani, realizarea unor materiale
informative pe această temă şi organizarea a diferite evenimente pe
plaja din Mamaia.
25.000 de micuţi vor purta brăţări
Anul acesta, campania presupune realizarea a 25.000 de brăţări din
Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe
care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un
număr de telefon al părinţilor, numărul de telefon al Radio Vacanta, al
organizaţiei World Vision şi al Centrului de sănătate privată „Regina
Maria“ din Constanţa).
Brăţările vor fi distribuite în unităţile de cazare din Mamaia şi
Eforie, dar şi pe plajă. De asemenea, vor fi tipărite şi distribuite
25.000 de hărţi de informare turistică a staţiunii Mamaia.
Campania se desfăşoară pe durata a 6 săptămani şi se adresează mai ales
familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, grupurilor
de copii veniţi în tabară sau cantonament pe litoral alături de
profesori, antrenori sau educatoare.
„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de vacanţă“
reprezintă deja o marcă a litoralului românesc. Radio Vacanţa a
transformat astfel o tradiţie de 45 de ani privind copiii pierduti pe
plajă într-un produs ultramodern, definitoriu pentru turismul de marcă“,
a declarat Daniel Sîrbu, redactor şef Radio Vacanţa-Radio Constanţa.