TIFF intră în forţă pe internet
0Ediţia din acest an a festivalului a devenit deja o temă „hot” pe bloguri, dar şi în reţelele de socializare Facebook şi Twitter.
În premieră la Festivalul Internaţional de Film Transilvania, unul din filmele participante va fi premiat de zece bloggeri acreditaţi oficial.
Florin Grozea (FlorinGrozea.ro), cunoscutul Cristi Dorombach (Piticu.ro) sau Cetin Ametcea (ArhiBlog.ro) sunt doar trei din cei zece bloggeri oficiali ai ediţiei din acest an a Festivalului Internaţional de Film Transilvania.
Pe lângă faptul că aceştia vor transmite, pe blogurile personale, fotografii, impresii şi informaţii la cald despre eveimentele din cadrul TIFF, la sfârşitul evenimentului ei vor avea posibilitatea de a da, în premieră, propriul premiu unui film din competiţie. „Festivalul Internaţional de Film Transilvania creşte de la an la an, iar o componentă care în acest an se bucură de mai multă atenţie şi implicare este cea online.
O noutate în acest an este Premiul Bloggerilor, oferit de invitaţii noştri din online pentru «Cel mai bun film românesc de lung-metraj» respectiv «Cel mai bun scurt-metraj românesc»”, a spus Oana Răsuceanu, PR manager al festivalului. Aceasta a precizat că premiul nu va fi oferit la Gala de Închidere a TIFF, ci pe siteurile celor 12 bloggeri participanti.
Mihai Chirilov, pe Twitter
Directorul festivalului, Mihai Chirilov, a păşit de asemenea pe internet. De câteva luni, acesta are un cont pe Twitter, cea mai mare reţea de microblogging din lume, unde comunică cu internauţii despre festival.
TIFF mai este prezent şi pe Facebook şi Twitter, cât şi pe YouTube, unde tinerii care frecventează aceste reţele pot fi la curent cu ultimele noutăţi legate de festival. „Anul acesta vom acorda atenţie sporită unei comunicări puternice pe internet prin realizarea mai multor materiale de content video, o serie de virale, al căror scop este de a promova evenimentele din cadrul TIFF”, a mai precizat Răsuceanu.. Totodată, site-ul oficial al festivalului a fost regândit.
Concurs pe Facebook
Organizatorii festivalului au realizat un parteneriat şi cu cel mai mare grup comunitar online din România, pe Facebook, intitulat „I love Cluj”. Grupul a strâns peste 18.500 de fani, clujeni şi nu numai. Pe această pagină, internauţii pot câştiga cataloage, genţi, tricouri, vouchere pentru intrări la filme, dar şi o invitaţie pentru două persoane la Gala de Deschidere a TIFF 2010, răspunzând la întrebări legate de festival.
Canalele online pe care comunică TIFF
Site http://www.tiff.ro
Vimeo http://www.vimeo.com/groups/tiff
YouTube http://www.youtube.com/user/TIFFteam
FaceBook http://www.facebook.com/pages/TIFF/344764753746
Twitter http://twitter.com/TIFFromania