Kaiser Chiefs îi critică pe organizatorii Peninsula: au încălcat grav contractul

0
Kaiser Chiefs este o trupa britanică de rock, din Leeds. FOTO: arhiva Kaiser Chiefs

Formaţia britanică, care urma să susţină unul dintre evenimentele principale în cadrul festivalului Peninsula, a postat un anunţ pe siteul propriu în care arată cauzele anulării concertului: încălcarea contractului de către organizatori şi problemele de comunicare.

Trupa rock Kaiser Chiefs nu va concerta la Peninsula, festivalul care începe pe 18 iulie la Cluj. “Kaiser Chiefs îşi cere scuze fanilor care sperau să-i vadă la Festivalul Peninsula din 18 iulie, însă din cauza unei grave încălcări a termenilor contractuali din partea promotorului evenimentului, şi din cauza problemelor de comunicare cu acesta, trupa a fost nevoită să se retragă. Kaiser Chiefs speră să concerteze în România cândva în 2014”, se arată în anunţul făcut de britanici.

Probleme cu sponsorii

Cu o zi înainte, organizatorii festivalului transmiteau: “Concertele Kaiser Chiefs şi Dragonforce, programate pe 18, respectiv 19 iulie, la Festivalul Peninsula au fost anulate. Cauza acestui deznodământ nefericit a fost un potenţial sponsor care nu şi-a îndeplinit promisiunile financiare către organizatorii Peninsula. Dorim să precizăm că trupele şi managementul lor nu poartă nicio responsabilitate pentru situaţia creată, iar evenimentul va avea loc, aşa cum a fost comunicat, între 18 şi 21 iulie în Cluj-Napoca“.

VIDEO E oficial! Festivalul Peninsula s-a mutat la Cluj! Emil Boc vrea ca evenimentul să devină un brand al Clujului

Festivalul Peninsula a debutat cu stângul la Cluj chiar înainte de a începe. Kaiser Chiefs şi Dragonforce nu vor mai cânta

Cluj-Napoca