Începe înscrierea pentru acordarea pachetelor alimentare gratuite. Care sunt actele necesare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Arhivă
FOTO Arhivă

Primăria Sectorului 3, prin Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC), va primi în perioada 8 septembrie-5 octombrie cereri pentru acordarea unor pachete alimentare pentru persoanele cu venituri reduse.

Ajutoarele se acordă în conformitate cu HCL S3 nr. 84/31.03.2014, beneficiari fiind persoanele singure şi familiile cu un venit net lunar mai mic sau egal cu 700 de lei realizat pe persoană, respectiv pe membru de familie.

Pentru a primi pachete alimentare persoanele şi/sau familiile eligibile vor prezenta la sediul DGASPC Sector 3 următoarele acte:

-cerere tip completată

-actele de identitate şi de stare civilă (certificat de deces, hotărâre de divorţ

-acte care dovedesc veniturile (talon pensie, adeverinţă de salariu, talon de indemnizaţie pentru persoanele cu handicap, talon de şomaj sau, după caz, adeverinţă de venit care demonstrează lipsa veniturilor eliberată de Administraţia Sectorului 3 a Finanţelor Publice)

Toate actele solicitate sunt obligatorii pentru primirea cererilor. Vor fi luate în considerare numai cererile însoţite de adeverinţa de venit eliberată de Administraţia Sectorului 3 a Finanţelor Publice.

Documentele pot fi depuse în perioada 8 septembrie-5 octombrie, de luni până joi între orele 8.00-16.30, iar vineri în intervalul orar 8.00-14.00, la sediul DGASPC Sector 3 din bd. 1 Decembrie 1918 nr. 12-14, clădirea nouă, camera 2, parter.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite