Un tramvai numit dorinţă. Micălăcenii vor linia 8 repusă din nou pe şine.

0
0
Din cauza desfiinţării liniei 8, arădenii sunt nevoiţi să aştepte mai mult timp în staţii
Din cauza desfiinţării liniei 8, arădenii sunt nevoiţi să aştepte mai mult timp în staţii

Locuitorii din Micălaca cer repunerea în circulaţie a tramvaiului 8, după ce timpii de aşteptare au crescut. Cei mai afectaţi sunt elevii care frecventează şcolile din centrul Aradului şi care sunt nevoiţi să schimbe două tramvaie.

Decizia Companiei de Transport Public Arad (CTP) de a desfiinţa în acest an linia 8 i-a afectat pe arădeni, nevoiţi acum să schimbe două tramvaie pentru a ajunge în centru şi să facă înconjurul cartierului Micălaca. Oamenii spun că, de când a început şcoala, situaţia s-a înrăutăţit.
„E destul de dificil în special pe traseul Billa-Zona 300-Centru pentru că pe această rută trebuie să schimbăm două tramvaie pentru a ajunge în centru. Copiii mi se plâng că nu prea circulă tramvaiul, motiv pentru care trebuie să se trezească mai devreme pentru a nu întârzia la şcoală”, a spus Codruţa Dincă, micălăceancă.

Stăm la mâna nemţilor

Deşi sperau ca la întâlnirea cu aleşii locali să se ajungă la un consens pentru repunerea în circulaţiei a liniei 8, edilul Aradului a pus soluţia în cârca nemţilor care se ocupă de studiul de trafic. Motivul: Aradul nu are specialişti care să să rezolve această problemă. „Nu avem specialiştii care să facă un calcul pentru a dimensiona optim transportul. E adevărat,  am câştigat un proiect european pentru management de trafic şi va trebui să avem încredere în soluţiile prezentate de ei, pentru că ne place, nu-i aşa, cum gândesc germanii”, a spus primarul.

Acesta a mai precizat că, în lipsa unor specialişti, rămânem la decizia nemţilor care la sfârşitul acestei luni vor prezenta public studiul de trafic. Conform acestuia, studiul cuprinde şi circulaţia tramvaielor, dar şi timpii de circulaţie. Până atunci, însă, arădenii trebuie să suporte în continuare traficul îngreunat al tramvaielor.
„Tot timpul e aglomerat şi de multe ori întârziem la serviciu pentru că nu circulă la orele stabilie”, a spus Mihalea Crai.

Linii mai puţine, bani mai mulţi

Desfiinţarea celor patru linii de tramvai din municipiu a adus în buzunarul CTP-ului mai mulţi bani. Pentru luna octombrie, CTP-ul a vândut arădenilor peste 11.000 de abonamente. Astfel, odată cu introducerea abonamentului unic, vânzările au înregistrat o uşoară creştere. Având în vedere faţă de abonamentele pe o singură linie, cel unic scoate mai mulţi bani din buzunar.

Mai multe - Arad

Ultimele știri

adevarul de weekend jpeg anunt adevarul jpeg

Cele mai citite