Circa 8.400 de persoane au solicitat asistenţă pentru rezolvarea unor probleme privind emiterea certificatului digital

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Baciu: Cererile au fost soluţionate de Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date (MAI) FOTO: Facebook
Baciu: Cererile au fost soluţionate de Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date (MAI) FOTO: Facebook

Grupul operaţional din cadrul Ministerului Sănătăţii a primit, până vineri, peste 8.400 de solicitări pentru rezolvarea unor probleme privind emiterea certificatului digital. Cele mai multe cereri vizau asistenţă pentru emiterea certificatului, informează secretarul de stat în Ministerul Sănătăţii Andrei Baciu, vicepreşedinte Comitetului Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV).

„Grupul operaţional din cadrul Ministerului Sănătăţii a primit până astăzi (ora 11:00) 8.453 de solicitări pentru rezolvarea unor probleme privind emiterea certificatului digital. 75,93% dintre acestea (6.419) au fost deja soluţionate de specialiştii noştri, 1.082 doar în ultimele 24 de ore”, a scris, vineri, pe Facebook, Andrei Baciu.

  • Cele mai multe solicitări (4.102) vizau asistenţă pentru emiterea certificatelor digitale şi au fost rezolvate rapid; 
  • 1.255 de persoane au completat greşit datele în platforma certificat-covid.gov.ro, iar specialiştii din Grupul Operaţional au corectat aceste date; 
  • 705 solicitări au fost de competenţa INSP (introducerea în RENV a dozelor de vaccin administrate în alte ţări);
  • 329 de solicitări au fost rezolvate de Direcţiile de Sănătate Publică si vizau unele neconcordanţe cu datele din aplicaţia “Corona-Forms”;
  • 28 de persoane au solicitat modificarea unor date personale. Cererile au fost soluţionate de Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date (MAI).

Potrivit lui, cererile au fost soluţionate de Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date (MAI).

La nivelul Grupului Operaţional mai sunt în lucru 2.034 solicitări, dintre care:

  • 1.346 pot fi rezolvate doar după ce solicitanţii trimit documentele indicate de cei din Call-centre. Dacă în 4 zile cetăţenii nu transmit aceste documente în format electronic, sistemul va genera automat câte o notificare pentru fiecare caz în parte,
  • 688 sunt în curs de rezolvare
  • 459 în analiză la Grupul Operaţional din cadrul Ministerului Sănătăţii;
  • 209 în analiză la Registrul Electronic Naţional de Vaccinări;
  • 16 au fost transmise spre rezolvare DSP; 
  • 4 au fost transmise Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date.
Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite