Actorul Bob Rădulescu, despre mâncatul la all-inclusive: „De asta se prăbușesc imperii, de asta nu mai vine Isus Hristos a două oară“

0
Publicat:

Îndrăgitul actor Bob Rădulescu critică modul în care se risipește mâncarea la bufetele all inclusive ale hotelurilor. „Ne umplem farfuriile cu 10 kile de hrană, ne punem la masă, înfulecăm ca hapsânii 5 kile și lăsăm restul de 5 kile mocioflite și batjocorite în farfuri”, spune el.

Vacanța la all-inclusive e foarte populară printre români. FOTO: Pixabay
Vacanța la all-inclusive e foarte populară printre români. FOTO: Pixabay

Actorul Bogdan Bob Rădulescu de la Cluj vorbește pe Facebook despre modul în care se mânâncă la micul dejun sau la bufetul all-inclusive atunci când sunt cazați la hotel.

Noi, oamenii, încă n-am ajuns la nivelul de dezvoltare la care să putem gestiona micul dejun la hoteluri sau bufetul all inclusive în stațiuni.

Pur și simplu suntem departe de momentul la care să nu mai fim niște animale ignorante și fără rațiune, niște termite fără empatie, care nu înțelegem că trăim într-o comunitate cu alți oameni care ar vrea și ei să trăiască, niște sălbatici care în secolul 21 încă ne punem în farfurii ca și cum ar fi ultima masă înainte de execuția pe scaunul electric”, a scris el.

„De asta se prăbușesc imperii”

Problema cea mai mare este, spune Bob, faptul că foarte multă din hrana pusă pe farfurii va fi aruncată.

„Problema nu e că mâncăm ca sparții până facem indigestie și ne duce SMURD-ul să mai scoată din gât ultimele 750 de grame de mâncare solidă nemestecată, pe care am îndesat-o peste celelalte 5 kilograme de hrană luată de pe bufetul hotelului la mic dejun, problema e că ne umplem farfuriile cu 10 kile de hrană, ne punem la masă, înfulecăm ca hapsânii 5 kile și lăsăm restul de 5 kile mocioflite și batjocorite în farfurii, în timp ce alții nu au deloc sau mor de foame...”, a spus Bob.

Actorul susține că lăcomia aceasta este unul dintre cele mai mari defecte ale oamenilor. Românii se încadrează și ei în categoria celor care fac abuz la all-inclusive.

De asta se prăbușesc imperii, de asta nu mai vine Isus Hristos a două oară, de asta nu ne vizitează extratereștrii. Pentru ca încă suntem la stadiul de vertebrate pe două picioare care ne trăim întreaga existență ca niște cărucioare de supermarket, cu 3 din 4 roți blocate sau strâmbe care facem drumul între bucătărie și budă scârțâind, pe ritm de râgâieli și beșind efemer în urma noastră...“, a mai scris actorul clujean.

Românii sunt tot mai interesați de serviciile all inclusive

De la an la an, cererea de servicii all inclusive crește în România.

În sezonul estival 2023, un număr de 38 de unități și-au așteptat turiștii cu servicii all inclusive, cumulând un total de 18.500 de locuri de cazare, în condițiile în care încă patru hoteluri au trecut în regim all inclusive, respectiv: Oltenia By Complex Steaua de Mare 4* în Neptun-Olimp, Vox Maris 4* în Costinești, Hotel Edmond 3* și Hotel Cosmos 2* în Eforie Sud.

În comparație cu 2019, anul considerat a fi cel mai bun din istoria turismului autohton, când pe litoralul românesc erau 29 de hoteluri all inclusive cu un total de aproximativ 13.500 de locuri de cazare, se constata o creștere cu 5.000 de locuri a spațiilor de cazare în regim all inclusive.

Distribuite pe staţiuni, cele mai multe unități all inclusive se găsesc în acest moment în Jupiter (9 hoteluri), stațiune urmată de Mamaia și Neptun-Olimp cu câte 7 hoteluri. Câte 3 hoteluri all inclusive se află în Mamaia Nord, Eforie Nord și Venus. În Eforie Sud și Saturn, sunt câte 2 hoteluri all inclusive, iar în Costinești și Mangalia - câte 1 hotel.

În ceea ce privește gradul de clasificare, cele mai multe unități de cazare care oferă servicii all inclusive, respectiv 19 hoteluri, sunt de 4 stele. Un număr de 16 hoteluri de 3 stele acomodează turiști în regim all inclusive. Un singur hotel de 2 stele este all inclusive și două structuri clasificate la 5 stele.

Din totalul de 38 de hoteluri, o unitate de cazare de 4 stele din stațiunea Saturn oferă servicii ultra all inclusive, ceea ce presupune în plus față de sistemul clasic all inclusive o ofertă mai diversificată la băuturi, mai multe gustări între mese într-un interval orar mai mare, late breakfast, live cooking.

„Începând cu anii 2000 au apărut și pe litoralul românesc primele hoteluri care ofereau servicii all inclusive, iar acest produs s-a dezvoltat tot mai mult de la un an la altul ca urmare a cererii ridicate venite din partea turiștilor. Practic, constatăm că în acest moment hotelurile cele mai solicitate și ale căror locuri sunt primele epuizate sunt acelea care oferă servicii all inclusive. Tocmai din acest punct de vedere, sunt convins că mai există loc de creștere pe piață și că vom asista la transformarea și altor unități în hoteluri all inclusive", afirmă Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.

.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite