Reacţia MAIB la acuzaţiile unor clienţi făcute în contextul jafului din 6 iulie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Moldova Agroindbank este cea mai mare banca FOTO Adevarul

BC „Moldova Agroindbank” SA califică declaraţiile la adresa sa privind furtul din 6 iulie 2019, lansate luni, 29 iulie, ca fiind calomnioase. Într-un comunicat de presă, instituţia bancară menţionează că declaraţiile „sunt nefondate, nefiind prezentate argumente şi probe care să demonstreze cele vociferate”, transmite IPN.

„Constatăm că acuzaţiile neîntemeiate aduse băncii au scop manipulator, menit să discrediteze instituţia şi pot avea un impact negativ asupra stabilităţii întregului sector. Orice învinuiri la acest subiect sunt nepotrivite, pur declarative, până la finalizarea deplină a anchetei. MAIB acordă tot sprijinul organelor de anchetă pentru elucidarea cât mai rapidă a furtului, identificarea infractorilor şi recuperarea bunurilor”, se mai menţionează în comunicatul MAIB.

Veaceslav Şevciuc, reprezentantul a circa 20 de clienţi păgubiţi în urma jafului de la Moldova-Agroindbank, susţine că aceştia sunt de părere că infracţiunea a fost organizată din interiorul băncii. O demonstrează, spun ei, şi faptul că au fost deconectate sistemele de alarmă şi de supraveghere video. Clienţii păgubiţi solicită Ministerului Afacerilor Interne să pornească urmărirea penală în privinţa MAIB.

Republica Moldova

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite