O companie aeriană l-a ironizat pe prințul Harry pentru o afirmație făcută în cartea sa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania aeriană Air New Zealand a publicat, joi, pe rețelele de socializare Twitter și Facebook un mesaj la adresa prințului Harry, duce de Sussex, care a scris în volumul său de memorii intitulat „Rezervă” că soția sa, Meghan Markle, ar fi rezervat în anul 2018 un zbor pe care compania aeriană nu l-a operat niciodată, relatează AFP.

Prințul Harry
Volumul de memorii al prințului Harry a fost publicat, marți, 10 ianuarie. Foto: Arhivă

În volumul său de memorii, prințul Harry a povestit că Meghan Markle a rezervat un zbor din Mexic în Anglia pentru tatăl său, pe numele său Thomas Markle, în 2018. 

„I-am spus: părăseşte Mexicul acum: un nou nivel de hărţuire este pe cale să se abată asupra ta, aşa că vino în Marea Britanie. Acum", a relatat prințul Harry în cartea sa, care a fost publicată marți, 10 ianuarie. 

Air New Zealand, clasa întâi, rezervat şi plătit de Meg”, a mai precizat acesta. 

Compania neozeelandeză a reacționat. Astfel a afirmat că nu efectuează zboruri între cele două țări și că serviciile sale premium se numesc „Business Premier”, nu „clasa întâi”. 

 „Vă prezentăm #SussexClass, din câte se pare disponibilă în curând", a notat compania aeriană, făcând aluzie la titlurile regale ale cuplului. 

În lume

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite