LifeBox: Comenzile pentru meniuri de slăbit au crescut cu 70% după Sărbători
0
Compania de livrare de mâncare sănătoasă spune că românii au optat pentru mult mai multe meniuri de slăbit imediat după Sărbătorile de iarnă.
Mai exact, comenzile de meniuri hipocalorice au crescut cu 70% în prima jumătate a lunii ianuarie, după Sărbătorile de iarnă, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut. Din datele acumulate de la clienţii companiei, cei mai mulţi aleg să comande meniuri cu conţinut scăzut de calorii la începutul anului din dorinţa de a adopta un stil de viaţă mai organizat şi mai sănătos, urmaţi de cei care doresc să fie în formă şi să piardă kilogramele extra acumulate pe perioada Sărbătorilor. Respondenţii au mai menţionat nevoia de a se simţi mai bine şi de a avea mai multă energie, dar şi dorinţa de a avea mai mult timp pentru ei, familie şi prieteni, activitatea profesională sau hobby-uri.
Anul trecut, investiţiile LifeBox s-au concentrat în principal pe dezvoltarea business-ului şi o strategie sustenabilă a companiei pentru viitor. Pentru 2021, compania are în plan să continue investiţiile în zona operaţională, cum ar fi organizarea unui nou spaţiu de producţie mai extins şi tehnologizarea bucătăriei pentru a facilita activitatea de zi cu zi a echipei. Totodată, LifeBox va lansa un nou site, cu design şi funcţionalităţi noi care le vor oferi clienţilor o experienţă de cumpărare intuitivă, flexibilă şi eficientă.
Conform LifeBox, cea mai aglomerată perioadă a anului 2020 în ceea ce priveşte numărul de comenzi a fost tot luna ianuarie, confirmată deja ca fiind cel mai bun interval al anului în acest sens.
De asemenea, ponderea clienţilor care au ales să plătească meniurile online cu cardul a crescut cu 21% faţă de anul 2019, majorare stimulată şi de eliminarea opţiunii de plată în numerar pe toată durata Stării de Urgenţă din prima jumătate a anului, ca o măsură în plus de prevenţie împotriva răspândirii coronavirusului.