GALERIE FOTO Black Friday: sute de bucureşteni au stat la coadă pentru a prinde ofertele de la magazinele fizice
0Black Friday 2013 a venit şi în magazinele offline de la primele ore ale dimineţii. Bucureştenii s-au adunat cuminţi până la deschiderea magazinelor şi au intrat pentru a-şi cumpăra tablete, televizoare sau cuptoare cu microunde.
Black Friday este o sărbătoare cunoscută pentru problemele pe care le cauzează serverelor site-urilor de cumpărături online, dar şi pentru cozile create la magazinele din stradă. Ca şi în anii anteriori, oamenii s-au adunat cu noaptea în cap, înaintea răsăritului Soarelui sau apariţiei zilei la magazine pentru a căuta produsele pe care le selectaseră deja din cataloagele de hârtie pe care le-au repartizat comercianţii.
Peste 4 milioane de români şi-au manifestat intenţia de face cumpărături din magazinele tradiţionale şi cele online e Black Friday, vânzările fiind estimate la 100 de milioane de euro, arată rezultatele unui sondaj realizat recent de compania de cercetare Daedalus Millward Brown.
Studiul mai arată că 7,4 milioane de români cunosc semnificaţia evenimentului „Black Friday“, care se desfăşoară în România în perioada 22-24 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradiţional de peste Ocean.
Cei mai mulţi dintre respondenţii la sondajul Daedalus Millward Brown susţin că se vor ax ape achiziţionarea de electrocasnice mici (39,8%). În top urmează hainele - cu 22,9% din opţiuni, televizoarele (15,3%), telefoanele mobile (10,6%), încălţămintea (10,2%), laptopurile (10,1%), frigiderele (5,5%), tabletele (5,2%) şi maşinile de spălat (5,1%).
Studiul Daedalus Millward Brown a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 65 ani, în mediul rural şi urban, în perioada noiembrie 2012 - noiembrie 2013.
Sorin Nistor are 23 de ani şi a venit la Flanco pentru a-şi cumpăra un televizor LED TV, pe care l-a purtat mândru prin magazin.
Tudor Nedelcu este un pensionar de 69 de ani, care a venit de dimineaţă pentru a-şi cumpăra un cuptor cu microunde ieftin Zanussi.
Românii s-au aşezat la coadă de dimineaţă.
Ei au aşteptat răbdători până la deschiderea magazinelor
Stocurile magazinelor au fost suplimentate dinainte pentru a mulţumi clienţii.
Tigăi, cuptoare, accesorii, acestea au fost preferinţele românilor de Black Friday.
Citeşte totul despre Black Friday pe adevarul.ro.
Adevărul Live de la 12.30: A început nebunia Black Friday. Cum s-au prezentat retailerii
Black Friday a început cu o săptămână mai devreme anul acesta. S-ar părea, totuşi, că retailerii au fost mai pregătiţi faţă de anii precedenţi.
Black Friday 2013 a început de la ora 00.00 la mai multe magazine online, printre care PCGarage, QuickMobile sau Oktal. eMAG vinde maşini, evoMAG a epuizat 65% din stocuri, iar alte magazine online vând ca pâinea caldă.
De Black Friday, magazinul Click Shop a avut zeci de pagini cu produse la reducere. Printre acestea am găsit câteva televizoare interesante, telefoane şi tablete.
Black Friday evoMAG - 9.000 de produse vândute până la ora 9 dimineaţa
Black Friday / evoMAG a epuizat 65% din stocurile de produse de anul acesta. Stocul a fost suplimentat ieri cu 13.000 de produse şi până la ora 9 au fost comandate deja 9.000 de produse.
De Black Friday, cei de PC Garage au avut la ofertă componente pentru cei care doresc să-şi îmbunătăţească PC-urile, dar şi aparate foto, tablete, dar şi smartphone-uri.
Black Friday 2013 a venit la evoMAG cu reduceri la toate categoriile de produse. Tabletele au oferte interesante, telefoanele sunt şi ele, dar aruncaţi un ochi şi pe produsele de îngrijire personală sau din categoria mama şi copilul.
Black Friday 2013 - eMAG a avut în ofertă anul acesta maşini, telefoane mobile avantajoase şi tablete la preţuri decente. De asemenea, cărţile, produsele pentru animalele de companie şi electrocasnicele mari sunt la reducere de Black Friday 2013.
Peste 4 milioane de români şi-au manifestat intenţia de face cumpărături din magazinele tradiţionale şi cele online e Black Friday, vânzările fiind estimate la 100 de milioane de euro, arată rezultatele unui sondaj realizat recent de compania de cercetare Daedalus Millward Brown.