FOTO Samsung scoate artileria publicitară după lansarea iPhone 5: „Nu trebuie să fii un geniu“
0
Samsung a pregătit o campanie de publicitate odată cu lansarea noului iPhone. Filiala americană a publicat deja o imagine pe Facebook în care ironizează noul iPhone 5.
În reclamă sunt afişate iPhone 5 şi Samsung Galaxy S III, sub titlul „Nu trebuie să fii un geniu“, o ironie la denumirea angajaţilor Apple din filialele sale, numiţi „geniuses“.
Reclama listează caracteristicile tehnice ale celor două telefoane, dar cu toate acestea nu îi face dreptate noului iPhone, deşi acesta nu a fost revoluţia aşteptată.
Pe lângă caracteristicile pur tehnice, la iPhone mai este trecut conectorul nou, iar la Samsung Galaxy S III opţiunile cum ar fi NFC, S-Beam, Turn Over to Mute, Shake to Update sau bateria care se poate schimba. Cu toate acestea, iPhone 5 are câteva caracteristici interesante oferite de către sistemul de operare, printre care integrarea profundă cu reţelele sociale.
Războiul continuă şi suntem convinşi că Samsung va pregăti noi reclame în care să-şi ironizeze rivalii. Cu toate acestea, stocul iPhone 5 pus la pre comandă pe site-ul oficial s-a epuizat în doar o oră, iar vânzările gadgetului Apple se anunţă impresionante.
Iată imaginea postată de către Samsung pe contul de Facebook şi care va fi publicată în ziarele americane:
