Centrul Global de Servicii al Ericsson, din România, a împlinit 15 ani de activitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sediul Ericsson din bucureşti. FOTO Shutterstock
Sediul Ericsson din bucureşti. FOTO Shutterstock

Ericsson România a împlinit luna aceasta 15 ani de la înfiinţarea Centrului Global de Servicii din Bucureşti, unul dintre cele patru pe care grupul le deţine la nivel mondial şi singurul aflat în Europa.

Centrul Global de Servicii din România a jucat un rol esenţial în ceea ce priveşte parcursul companiei Ericsson către operaţiuni bazate pe inteligenţă artificială şi analiză de date, implementând scenarii de utilizare a inteligenţei artificiale în domeniul telecomunicaţiilor şi aproximativ 1.000 de automatizări software şi soluţii tip bots implementate în ultimii 3 ani în cadrul operaţiunilor de reţea, a soluţiilor de tip IoT şi a serviciilor de broadcasting.

Centrul Global de Servicii al Ericsson din România a cunoscut o dezvoltare exponenţială începând din 2007. În primul an de activitate au fost create câteva sute de locuri de muncă, inclusiv pentru absolvenţii de facultate, oferindu-le acestora şansa unei cariere într-un mediu dinamic şi inovator, alături de unul dintre cei mai importanţi actori globali de pe piaţa de telecomunicaţii.

Dacă la un an de la înfiinţare centrul din România avea 240 de angajaţi, numărul acestora a ajuns în prezent la peste 2.100 de experţi în domenii precum: Servicii de Externalizare (Managed Services Networks), IT & Dezvoltare de Aplicaţii (IT & Application Development and Maintainance), Soluţii pentru Servicii Digitale (Digital Services), dar şi în hub-urile de achiziţii şi financiar. Împreună, aceşti specialişti deservesc 52 de clienţi din mai bine de 15 ţări la nivel global.

Ericsson 15 ani in Romania grafic

Principalele activităţi ale echipei Centrului Global de Servicii din România vizează operarea reţelelor de telecomunicaţii, servicii IoT şi de broadcasting, servicii IT şi dezvoltare de aplicaţii, cu scopul de a asigura funcţionarea unui număr de 300 de milioane de abonamente de servicii de telecomunicaţii, din întreaga lume. În cadrul filialei din România sunt vorbite 10 limbi diferite, incluzând atât Centrul Global de Servicii, cât şi alte Centre Locale de Operaţiuni coordonate de aici.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite