Ce caută cele mai multe românce atunci când îşi cumpără un PC
0Democratizarea tehnologiei este la cel mai bun nivel, iar acum poţi alege ce doreşti pentru PC-ul tău. Intel a derulat un studiu pentru a vedea ce aleg femeile.
Româncele consideră performanţa, portabilitatea şi designul cele mai importante criterii în alegerea unui nou computer, reiese din cel mai recent studiu Intel despre cum îşi aleg femeile PC-ul. Astfel, acestea pun mai mult accentul pe caracteristicile tehnice decât pe aspectul PC-ului, pentru 70% din respondente performanţa tehnologică ocupând primul loc, în timp ce doar pentru 5% designul este cel mai important. Portabilitatea este un alt aspect de care 17% din femei declară că ţin cont atunci când aleg un PC. Alţi factori de decizie sunt preţul (4%), brandul (2%) şi ecranul tactil (2%).
Mai mult, 41% din femei preferă o culoare neutră pentru computer, 34% aleg o culoare vie, iar pentru 25% culoarea computerului nu este atât de importantă. Totodată, 48% din femeile din România deţin un computer mai vechi de trei ani, 30% au unul de unul sau trei ani, iar 13% au acasă un computer mai nou de un an. Doar 9% din respondente nu deţin un PC, iar cele mai multe susţin că au un laptop (58%), desktop PC (27%), laptop 2 în 1 (4%) şi miniPC (3%).
Tipul de computer preferat de femei pentru următoarea achiziţie este laptopul 2în1 (50%), urmat de laptopul clasic cu 41%. De asemenea, 6% din respondente vor să cumpere un desktop PC şi 3% un miniPC. Conform acestui studiu, cele mai multe utilizează PC-ul pentru a asculta muzică şi a viziona filme (36%) sau pentru a naviga pe reţelele sociale (30%). În timp ce 17% din ele preferă să editeze documente şi 10% sunt pasionate de jocurile pe calculator. Alte activităţi pentru care româncele utilizează computerul sunt editarea foto sau video (4%) şi programarea (3%).