Black Friday Flanco: 3.600 de tablete şi 3.500 de televizoare. Românii au cumpărat televizoare smart
0Black Friday a venit şi la Flanco, în magazinele fizice. Cele mai căutate produse au fost tabletele, televizoarele smart şi ultrabook-urile. Stocurile au fost de trei ori mai mari faţă de anul trecut.
În primele patru ore de la deschidere, reţeaua de 82 de magazine a companiei a vândut 3.600 de tablete, 3.500 de televizoare, 1.500 de notebook-uri şi 1.700 de maşini de spălat.
Doar patru produse au epuizat stocurile, însă au fost oferite reduceri alternative ca preţ şi caracteristici, se arată într-un comunicat remis „Adevărul”.
Dintre cele 3.500 de televizoare vândute, 57% au fost Smart, iar dintre camerele foto vândute, 33% au fost DSLR, ceea ce demonstrează preferinţa pentru tehnologia de vârf a clienţilor. 92% din telefoanele cumpărate au fost smartphone.
În topul preferinţelor au fost Samsung Galaxy S3 la 64 GB – 1.500 de lei, ultrabook-uri cu procesor Intel, 4 GB RAM şi hard disk de 500 de GB la 2.000 de lei şi un Smart TV LED 3D Philips cu Ambilight la 3.000 de lei.
„Desfasurarea de forte pentru a pune in scena Black Friday nu seamana cu nimic altceva, pe parcursul unui an - dar si satisfactia ca am reusit sa cream un eveniment cu oferte care sa fie peste asteptarile clientilor nostri este exceptionala”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Suntem pregătiţi în continuare cu oferte excelente, până pe 24 noiembrie, având în vedere că anul acesta am crescut stocurile totale disponibile pentru Black Friday cu 80% comparativ cu 2012.”, a spus Viorela Luca, CEO Flanco.
Citeşte totul despre Black Friday pe adevarul.ro
Black Friday 2013 a venit şi în magazinele offline de la primele ore ale dimineţii. Bucureştenii s-au adunat cuminţi până la deschiderea magazinelor şi au intrat pentru a-şi cumpăra tablete, televizoare sau cuptoare cu microunde.
Foto Dorin Constanda
Adevărul Live de la 12.30: A început nebunia Black Friday. Cum s-au prezentat retailerii
Black Friday a început cu o săptămână mai devreme anul acesta. S-ar părea, totuşi, că retailerii au fost mai pregătiţi faţă de anii precedenţi.
Black Friday 2013 a început de la ora 00.00 la mai multe magazine online, printre care PCGarage, QuickMobile sau Oktal. eMAG vinde maşini, evoMAG a epuizat 65% din stocuri, iar alte magazine online vând ca pâinea caldă.
De Black Friday, magazinul Click Shop a avut zeci de pagini cu produse la reducere. Printre acestea am găsit câteva televizoare interesante, telefoane şi tablete.
Black Friday evoMAG - 9.000 de produse vândute până la ora 9 dimineaţa
Black Friday / evoMAG a epuizat 65% din stocurile de produse de anul acesta. Stocul a fost suplimentat ieri cu 13.000 de produse şi până la ora 9 au fost comandate deja 9.000 de produse.
De Black Friday, cei de PC Garage au avut la ofertă componente pentru cei care doresc să-şi îmbunătăţească PC-urile, dar şi aparate foto, tablete, dar şi smartphone-uri.
Black Friday 2013 a venit la evoMAG cu reduceri la toate categoriile de produse. Tabletele au oferte interesante, telefoanele sunt şi ele, dar aruncaţi un ochi şi pe produsele de îngrijire personală sau din categoria mama şi copilul.
Black Friday 2013 - eMAG a avut în ofertă anul acesta maşini, telefoane mobile avantajoase şi tablete la preţuri decente. De asemenea, cărţile, produsele pentru animalele de companie şi electrocasnicele mari sunt la reducere de Black Friday 2013.
Peste 4 milioane de români şi-au manifestat intenţia de face cumpărături din magazinele tradiţionale şi cele online e Black Friday, vânzările fiind estimate la 100 de milioane de euro, arată rezultatele unui sondaj realizat recent de compania de cercetare Daedalus Millward Brown.