Mii de femei se înscriu pe listele de aşteptare ale cremelor ce promit minuni
0Listele de aşteptare pentru o geantă de designer, haine la comandă sau cele mai noi jucării pentru copii erau un lucru comun. Doar că astăzi se adaugă şi listele de aşteptare pentru cremele de faţă care promit minuni.
Serumul Dream Tone de la Lancome va fi lansat săptămâna viitoare în Anglia. Pentru că promite rezultate care „vor zgudui pământul”, 1.400 de oameni, până acum, se află pe lista de aşteptare, pentru a fi siguri că pun mâna pe un alt produs care va revoluţiona piaţa. Cererea este atât de mare că nu se ştie sigur dacă primul stoc va reuşi să facă faţă cerinţelor.
Compania a promovat crema drept „o revoluţionară” care va reduce petele cu 66% după primele patru săptămâni. Serumul, în valoare de 69 de lire sterline, nu va fi lansat oficial până pe 15 august, dar, potrivit „The Times”, celebrităţi precum Sarah Jessica Parker şi Naomi Campbell şi-au pus mâna deja pe el. Produsul este urmare a şapte ani de cercetări ale cauzelor hiperpigmentării.
Alt produs care a creat vâlvă înainte de lansare se numeşte „The Forever Light Creator” şi este un serum anti-îmbătrânire de la Yves Saint Laurent, care foloseşte glicani sintetici pentru a netezi tenul. 3.000 de oameni s-au înscris pe listele de aşteptare luna trecută, înainte ca acesta să fie lansat, doar ca să fie siguri că pun mâna pe produsul miraculos înaintea tuturor. Compania a lansat chiar şi o linie telefonică specială pentru cei care s-au înscris, pentru a putea ţine pasul cu numărul cererilor.
Nu este nici pe departe prima dată când un produs de înfrumuseţare devine un succes înainte să apară pe piaţă. Vesticii sunt înnebuniţi după crema anti-îmbătrânire Cult 51, despre care se spune că ar conţine cele mai scumpe ingrediente. Poate de aici şi preţul său piperat – 125 de lire sterline. Au existat cel puţin 5.000 de oameni pentru care preţul nu a fost o piedică, atunci când s-au înscris în aşteptarea produsului.
În cercetări, cel puţin, crema Cult 51 a demonstrat că poate să inverseze semnele îmbătrânirii cu până la cinci ani în şase săptămâni. „Daily Mail” scrie că s-a demonstrat clinic că reduce apariţia ridurilor şi a liniilor cu până la 52% în 28 de zile.
Măreşte capacitate de absorbţie a oxigenului cu până la 45% şi reduce apariţia petelor de îmbătrânire cu un sfert, în 12 săptămâni.
Chimistul britanic Richard Mears spune că este primul produs de pe piaţă care are efecte 3D şi care stimulează pielea să-şi producă propriul colagen.
„Majoritatea cremelor anti-îmbătrânire reuşesc unul sau două lucruri, iar clienţii ajung să cumpere mai multe produse, pentru zi şi pentru noapte, pentru conturul ochilor şi pentru piele, pentru a avea parte de efectul complet”, a spus acesta.
„Brandurile vor să vândă mai multe produse clienţilor şi să maximizeze vânzările. Totuşi, pielea nu poate absoarbe atât de multe, aşa că de la un punct încolo, produsele acestea o vor împiedica să funcţioneze normal”, a spus Mears.
Părerile sunt împărţite. Cititorii britanici comentează în privinţa sistemului de marketing folosit de companiile. Acestea ar miza pe vuietul de dinaintea lansării pentru a asigura succesul produsului. Alţii spun că uleiul de nucă de cocos presat la rece nu va fi întrecut niciodată de super invenţiile industriei de frumuseţe.