McDonald's, Audi şi Coca-Cola şi-au schimbat logo-urile pentru a-şi arăta susţinerea în lupta cu pandemia
0
Branduri mondiale, precum McDonald's, Coca-Cola, Audi şi Volkswage, şi-au schimbat logo-urile pentru a-şi arăta susţinerea în lupta cu Covid-19, mesajul acestora îndemnând la distanţare socială.
McDonald's, Audi şi Volkswagen sunt printre primele branduri care au creat versiuni de „distanţare socială“ a logo-urilor lor iconice.
Recomandarea autorităţilor de păstrare a unei distanţe de cel puţin 1,5 metri a devenit extrem de importantă în lupta de reducere riscului de răspândire a noului coronavirus.
Săptămâna trecută, McDonald's şi-a schimbat sigla iconică, despărţind cele două arcade aurii în semn de solidaritate cu vremurile pe care le traversăm. Imaginea a fost postată pe pagina de Facebook a companiei.
McDonald's a fost nevoit să închidă toate magazinele din Marea Britanie şi SUA în urma focarului de coronavirus.


Brandul auto Audi a prezentat logo-ul său cu cele patru inele separate, în timp ce-şi îndeamnă clienţii să păstreze distanţa.

În mod similar, Volkswagen, a cărei companie-mamă deţine Audi, a prezentat un videoclip similar în care au separat literele V şi W din logo-ul lor.


Şi Coca-Cola rulează în prezent un anunţ în Times Square, din New York, care afişează spaţiu între fiecare dintre literele logo-ului său. Este însoţit de sloganul: „A păstra distanţa este cel mai bun mod de a rămâne conectaţi“.

Brandul de îmbrăcăminte sport Nike nu şi-a modificat sigla, dar a lansat o campanie având ca mesaj: „Dacă ai visat vreodată să joci pentru milioane de oameni în întreaga lume, acum este şansa ta. Joacă înăuntru, joacă pentru întreaga lume!“.
Brandului italian de îmbrăcăminte sport Kappa arată cum bărbatul şi femeia din iconicul logo s-au distanţat.

