Ce poți cumpăra cu 100 de lei în magazinele din Turcia. Prețurile, la jumătate față de România: „Doamne, laptele 4 lei și untul 3 lei” VIDEO

0
Publicat:

O studentă, plecată în Erasmus la Istanbul, a rămas plăcut surprinsă de prețurile reduse la alimente din hypermarketurile turcești. Cu suma modestă de 105 lei, ea a reușit să-și umple căruciorul și a dezvăluit public ce a cumpărat.

Prețurile de la supermarketurile din Turcia, mult mai accesibile FOTO Shutterstock
Prețurile de la supermarketurile din Turcia, mult mai accesibile FOTO Shutterstock

Conținutul sacoșelor de cumpărături, însoțit de prețurile aferente, a fost postat într-un videoclip, devenit viral pe Tiktok. Printre produsele achiziționate se numără:

  • 2 cutii de paste Barilla, 500 grame fiecare, la doar 3.75 lei (reduse de la 5 lei)
  • Balsam de rufe Yumo, două variante, la un total de 19.5 lei
  • 10 plicuri de cafea instant Starbucks, la 2.25 lei
  • Un litru de lapte, 4 lei
  • Ciuperci champignon, 300 grame, la 3 lei
  • Margarină cu unt, 3 lei
  • 2 pungi de fulgi de ovăz, la un total de 11.65 lei
  • Un ciorchine de roșii, 1.95 lei
  • Lipii integrale, 7 lei
  • Lipii normale, 8 lei
  • Un pachet de biscuiți, 1.35 lei
  • Ciocolată caldă pudră Nesquik, 325 grame, la 11 lei
  • 2 bidoane de apă de 5 litri fiecare, la 4.5 lei

Untul, de cinci ori mai ieftin

Internauții români și-au exprimat uimirea față de prețurile accesibile din Turcia. Oamenii au făcut imediat comparație cu prețurile de la noi, de la duble, până și la de cinci ori mai mari, la unele dintre produse.

„La noi doar 2 sticle de balsam sunt 100 de lei”, a scris cineva, într-un comentariu.

„Doamne, laptele 4 lei și untul 3 lei, nu pot să cred, și la noi e cu alarma pe el untul”, a fost un alt comentariu care reflectă indignarea față de diferențele de preț.

„Ne mutăm cu toții în Turcia”, a glumit un utilizator de internet, subliniind dorința multora de a beneficia de astfel de prețuri accesibile.

Descoperirea tinerei studente a arătat că în Turcia, unele magazine practică politici de prețuri mai prietenoase, iar opțiunile extinse și posibilitatea de cumpărături online atrag tot mai mulți clienți în căutare de produse la prețuri avantajoase.

Pe de altă parte, în România, același hypermarket este considerat a fi scump de către mulți.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite