Burberry răspândeşte săruturi în întreaga lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Campania „Burberry Kisses” este o colaborare între celebrul brand britanic şi Google, care permite utilizatorilor să captureze şi să transmită oricui în lume săruturi reale, Astfel, utilizatorii de Google Chrome şi cei care deţin telefoane mobile inteligente pot intra pe platforma Kisses.Burberry.com pentru a accesa o tehnologie revoluţionară, numita „kiss recognition” (recunoaşterea sărutului).

Utilizatorul poate folosi webcam-ul calculatorului sau ecranul telefonului mobil care recunoaşte şi înregistrează „amprenta” buzelor, apoi va alege dintre cele cinci nuanţe de ruj Burberry. La final, poate scrie un mesaj personalizat celui căruia vrea să-i trimită un sărut Burberry, pe care îl va putea urmări până la destinaţie, prin intermediul unei animaţii 3D.

Această animaţie utilizează Google Earth şi Google Street View pentru a transmite traseul sărutului pe harta lumii. Va putea fi urmărit în timp real în toate oraşele lumii şi către destinaţia unde se transmit aceste săruturi.

„Ne gândim în mod constant cum să traducem emoţia şi experienţa actului creativ în lumea reală, prin intermediul spaţiului digital, fie că vrem să captăm energia unui concert live, entuziasmul dinaintea unui show de moda sau sentimentul pe care îl ai atunci când îmbraci un trench într-o dimineaţă ploiasă. Campania Burberry Kisses a pornit de la ideea de a oferi tehnologiei moderne un suflet şi o inimă şi de a folosi această tehnologie pentru a uni familia Burberry din întreaga lume!”, a declarat Christopher Bailey, directorul casei de modă Burberry.

Videoclipul de prezentare al acestei campanii îi are ca protagonişti pe modelele britanice Charlotte Wiggins şi Rob Pryor, iar muzica („Evergreen Love”) îi aparţine artistei Burberry Acoustic, Misty Miller.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite