Coca-Cola se implică în lupta împotriva obezităţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Coca-Cola se implică în lupta împotriva obezităţii
Coca-Cola se implică în lupta împotriva obezităţii

Doua treimi dintre adulţii americani sunt supraponderali sau obezi şi această problemă devine din ce în ce mai gravă. În acest sens, Coca-Cola, cel mai mare producator de băuturi carbogazoase din lume, desemnează obezitatea ca fiind „problema acestei generaţii” şi lansează o campanie de identificare a soluţiilor pentru combaterea obezităţii.

Prima reclamă a campaniei, un material video de două minute numit „Coming Together”, începe cu următorul mesaj: „În ultimii 125 de ani, i-am apropiat pe oameni. Astăzi dorim să luptăm împreună contra unei probleme care ne afectează pe toţi: obezitatea”. Spotul publicitar va fi transmis la televiziunile din SUA, începând cu această săptămână, notează CNN.

Coca-Cola subliniază în acest videoclip că 180 dintre cele 650 produse pe care le oferă sunt dietetice.

Coca-Cola a fost dintotdeauna ţinta celor care doresc să prevină obezitatea: un critic vehement al Coca-Cola este CSPI (Center for Science in the Public Interest).

Cu toate acestea, în luna octombrie, Michael Jacobson, directorul executiv al CSPI, a recunoscut că oamenii consumă mai puţin zahăr şi sucuri.

„Dar”, a adăugat acesta,  „oamenii de ştiinţă au ajuns la un consens şi anume că băuturile carbogazoase cauzează creşterea în greutate şi obezitate. Daca dorim să tratăm obezitatea, de aici trebuie să începem”.

CSPI şi-a pus planul în aplicare în luna octombrie, prezentând „The Real Bears” - un clip animat care îi încurajează pe americani  să renunţe la sucuri. Protagoniştii sunt o familie de urşi polari care seamană cu cei din reclamele Coca-Cola.

În noua sa campanie, Coca-Cola susţine că pentru a combate obezitatea e necesar ca oamenii să lucreze împreună pentru această cauză şi să înţeleagă un lucru important:  „toate caloriile contează. Dacă mâncăm şi bem mai multe calorii decât consumăm, atunci cu siguranţă ne vom îngrăşa”.

CSPI susţine că noua campanie Coca-Cola „nu reprezintă o contribuţie demnă de luat în seamă în lupta împotriva obezităţii”.

„N-am fost nicioadată mai implicaţi în lupta împotriva obezităţii ca acum”, a declarat purtătorul de cuvânt al Coca-Cola, Ben Scheidler, adaugând că  „2013 va fi un reper în ceea ce priveşte extinderea parteneriatelor şi eforturilor de educare a consumatorilor”.

Poate cel mai important pas făcut de Coca-Cola este că a introdus informaţii privind numărul de calorii pe fiecare sticlă sau doză de suc. Astfel, consumatorii sunt mai bine informaţi.
 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite