Mercedes-Benz inaugurează primul showroom concept MAR20X din România

0
Publicat:
Primul showroom concept MAR20X din România Foto: Mercedes-Benz
Primul showroom concept MAR20X din România Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz România și Autoklass prezintă, în premieră în țara noastră, primul showroom sub conceptul MAR20X, ca răspuns la schimbările din lumea retailului și aliniat la viziunea companiei de a plasa clienții în centrul activității sale, oferindu-le cea mai luxoasă experiență și un proces de vânzare și servicii fără cusur pentru clienți. De asemenea, Mercedes-Benz anunță planurile de extindere pentru noul model de retail, cu zece locații în planul pentru 2023.

În urma unui proces amplu de renovare și regândire a modelului de retail și o investiție de 1,5 milioane de euro, Autoklass Pipera devine primul showroom Mercedes-Benz MAR20X din România. Locația își propune să ofere o experiență de brand consistentă și cea mai înaltă calitate a produselor și serviciilor, fiind aliniată la conceptul de lux modern promis de Mercedes-Benz. Împreună cu partenerii săi din retail, compania dă startul unui proces de modernizare care, dincolo de designul locațiilor, vizează procesele, rolurile și integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experiență imersivă, memorabilă, și eficientă.

Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România si Daniel Grecu, Director General Autoklass Foto: Mercedes
Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România si Daniel Grecu, Director General Autoklass Foto: Mercedes

“În timp ce lumea auto se schimbă, noi rămânem fideli ADN-ului nostru ca deschizători de drumuri - reinventarea proceselor din spatele inovațiilor este ceea ce am urmărit întotdeauna. Este ceea ce ne-a impulsionat încă de la început și ceea ce ne-a ajutat să navigăm și să inovăm această industrie. Cum transpunem acest lucru în noua realitate? Ne-am angajat nu doar să îmbunătățim status quo-ul, ci și să îl schimbăm, dincolo de a crea cele mai dorite autovehicule. Nu suntem doar o companie auto, ci lăsăm ca inovația și obiectivele noastre clare să vorbească despre promisiunea Mercedes-Benz, iar acest nou model de retail primește clienții în universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenență la ceva special”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

Un showroom într-adevăr altfel, principala calitate a acestuia este spațiul. Mașinile au mult spațiu în jurul lor, le poți contempla de la distanță pentru a admira liniile, proporțiile. În urma vizitării noului showroom, cred că senzația de a nu fi înghesuit, și în același timp de intimitate este plusul major al aconceptului MAR20X.

Showroom MAR20X Foto: Mercedes-Benz
Showroom MAR20X Foto: Mercedes-Benz

“În acest an special pentru noi, în care sărbătorim 20 de ani de la înființarea Autoklass, suntem încântați să oferim clienților noștri o nouă experiență deosebită, construită pe valorile împărtășite cu Mercedes-Benz. Acest showroom regândit primește clienții în universul brandului în cel mai exclusivist, modern și rafinat mod și reflectă cele mai înalte standarde, MAR20X, devenind primul Partener Autorizat cu o astfel de locație. Acest moment unic marchează și reconfirmarea angajamentului nostru de a fi Official Home of Mercedes-Benz în România”, a completat Daniel Grecu, Director General Autoklass.

Showroom MAR20X Foto: Mercedes-Benz
Showroom MAR20X Foto: Mercedes-Benz

Principiile de bază ale MAR20X

Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:

• Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.

• Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice. Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.

• Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora;

• Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții;

• Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia;

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite