BMW Group şi Daimler AG îşi unesc serviciile de mobilitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
bmw group

Un parteneriat între BMW şi Mercedes-Benz nu este ceva ce poţi spune că face parte din cotidian. Cele două companii au semnat, astăzi, un acord de a-şi unifica afacerile cu servicii de mobilitate.

Sub rezerva examinării şi a aprobării de către autorităţile responsabile cu concurenţa, BMW Group şi Daimler AG plănuiesc să fuzioneze şi să extindă în mod strategic oferta existentă de mobilitate la cerere în domeniile car-sharing, ride-hailing, parcare, încărcare şi multimodalitate. Fiecare companie va deţine o cotă de 50% într-un model de joint-venture care cuprinde serviciile de mobilitate ale ambelor companii. Cele două companii vor rămâne concurenţi direcţi în afacerile lor tradiţionale.

Obiectivul acestei tranzacţii este de a deveni furnizor principal de servicii de mobilitate inovatoare. Ambii constructori auto îşi propun să modeleze mobilitatea viitorului pentru a fi capabili să ofere clienţilor lor experienţe unice şi să-şi susţină partenerii, precum oraşele şi comunităţile, în realizarea unei mobilităţi urbane sustenabile.

Partenerii intenţionează să ofere clienţilor lor un ecosistem complet de servicii de mobilitate inteligente, conectate fără probleme, disponibile printr-o singură atingere. Împreună, BMW Group şi Daimler AG intenţionează să dezvolte acest nou model de afaceri în mod durabil şi să permită o scalare globală rapidă a serviciilor. În calitate de parteneri, ambele companii abordează provocările generate de mobilitatea urbană şi schimbarea dorinţelor clienţilor şi cooperează cu oraşele, municipalităţile şi alte grupuri de interese pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii în oraşele mari. Fuziunea va promova mobilitatea electrică, de exemplu, oferind automobile car-sharing electrificate, precum şi acces facil la opţiunile de încărcare şi parcare. În consecinţă, va fi şi mai uşor să experimentaţi şi să utilizaţi servicii de mobilitate durabilă.

"BMW Group modelează mobilitatea viitorului - şi se îndreaptă în direcţii noi pentru a face acest lucru. Strategia noastră NUMBER ONE > NEXT oferă BMW Group accesul spre un viitor digital şi fără emisii", a declarat Harald Krüger, preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG. "Combinarea serviciilor noastre de mobilitate conform planificării va crea un ecosistem digital unic. Această alianţă va facilita clienţilor noştri să descopere mobilitatea fără emisii a viitorului. Rămânem concurenţi când vine vorba de cele mai bune automobile premium. Fuziunea planificată a serviciilor noastre de mobilitate va pune bazele pentru resursele noastre şi va transmite un semnal puternic noilor noştri concurenţi", a adăugat Krüger.

"În calitate de pionieri în domeniul auto, nu vom lăsa altora misiunea de a modela mobilitatea urbană a viitorului. Vor exista mai mulţi oameni ca niciodată fără automobile care vor dori totuşi să fie extrem de mobili. Dorim să combinăm competenţa şi experienţa noastră pentru a dezvolta un ecosistem unic şi durabil pentru mobilitatea urbană", a declarat Dieter Zetsche, preşedintele al Consiliului de Administraţie al Daimler AG şi director Mercedes-Benz Cars. "La Daimler, prin strategia CASE urmărim constant şi sistematic transformarea noastră din producător de automobile în furnizor de servicii de mobilitate. CASE înseamnă conectivitate, condus autonom, sharing & servicii şi mobilitate electrică."

Modelul de joint-venture deţinut în egală măsură este conceput pentru a combina serviciile în următoarele cinci domenii:

1) Mobilitate multimodală şi la cerere cu moovel şi ReachNow: conectivitatea inteligentă şi fără întreruperi între diferitele oferte de mobilitate - inclusiv rezervarea şi plata - va crea o valoare adăugată semnificativă pentru utilizatori. De asemenea, va oferi soluţii posibile pentru provocările transportului urban privat.

2) Car-sharing cu Car2Go şi DriveNow: Car2Go şi DriveNow operează un total de 20.000 de automobile în 31 de mari oraşe internaţionale. Car-sharing permite o utilizare mai bună a automobilelor şi astfel ajută la reducerea numărului total de maşini din oraşe. Peste patru milioane de clienţi folosesc deja aceste servicii de car-sharing.

3) Ride-Hailing cu mytaxi, Chauffeur Privé, Clever Taxi şi Beat: Cu cea mai mare aplicaţie de taxi din Europa, pur şi simplu comandaţi un taxi sau utilizaţi un şofer licenţiat în Franţa pentru o călătorie în metropolele franceze. În total, 13 milioane de clienţi şi circa 140.000 de şoferi folosesc deja o modalitate modernă, practică şi rapidă de ride-hailing cu Mytaxi, Clever Taxi şi Beat sau cu serviciul privat de închirieri auto Chauffeur Privé. Ofertele inovatoare, cum ar fi mytaximatch, în care oamenii care nu se cunosc împart un taxi, contribuie în mod semnificativ la reducerea traficului urban prin eliminarea numeroaselor călătorii individuale în spaţiul urban.

4) Parcare cu ParkNow şi Parkmobile Group/Parkmobile LLC: fără bilete, parcare pe stradă fără numerar sau ajutor pentru găsirea, rezervarea şi plata parcării stradale. Serviciile digitale de parcare inovatoare reduc timpul şi volumul de condus implicate în găsirea unui spaţiu de parcare. Acest lucru va reduce semnificativ traficul, deoarece automobilele care caută spaţii de parcare reprezintă în prezent aproximativ 30% din traficul rutier.

5) Încărcare cu ChargeNow şi Digital Charging Solutions: acces facil (inclusiv locaţie, încărcare şi plată) la cea mai mare reţea de staţii publice de încărcare din lume, cu peste 143.000 de puncte de încărcare la nivel mondial. Combinat cu privilegii de parcare în oraşe, acest lucru va sprijini extinderea mobilităţii electrice, ajutând oamenii să cunoască această tehnologie de acţionare şi să o integreze cu uşurinţă în nevoile lor de mobilitate.

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite