Ruxandra Ion, „mama telenovelelor“, devine consultant pentru Euforia TV: „Televiziunea este o boala pe care dacă ai luat-o nu te mai vindeci toată viaţa“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ruxandra Ion a
lansat prima telenovelă românească în 2004 FOTO Arhivă
Ruxandra Ion a lansat prima telenovelă românească în 2004 FOTO Arhivă

Ruxandra Ion, cunoscută drept „mama telenovelelor româneşti“, devine consultant de conţinut al postului Euforia TV, aducând vasta sa expertiză în beneficiul canalului TV şi, implicit, al telespectatorilor acestui post, anunţă Antena Group.

„Antena Group are în momentul de faţă cele mai puternice echipe de producţie din piaţă. Ruxandra Ion este nu doar unul dintre numele reper în media, ci şi un profesionist pe care şi l-ar dori orice televiziune“, a declarat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group.

„Din punctul meu de vedere, televiziunea este o boala pe care dacă ai luat-o nu te mai vindeci toată viaţa. După doi ani de pauză, sunt foarte fericită să fac ceea ce mi-a plăcut întotdeauna: televiziune. Mă bucur să mă alătur acestei echipe şi sper să fac lucruri memorabile“, a spus Ruxandra Ion.

a părăsit grupul Pro la începutul lui 2014. Aceasta a venit la Pro TV încă de la începutul televiziunii, prima emisiune pentru copii fiind „Abracadabra“. Totodată, producătoarea a creat, în 2004, prima telenovelă românească, „Numai iubirea“. Au urmat apoi, din 2004 până în 2013, o serie de produse de televiziune cum ar fi: „Lacrimi de iubire“, „Iubire ca-n filme“, „Daria, iubirea mea“, „Îngeraşii“, „Inimă de ţigan“, „Regina“, „Aniela“, „Iubire şi onoare“ şi „Pariu cu viaţa“. De asemenea, Ruxandra Ion a realizat primul serial muzical românesc, „Pariu cu viaţa“ şi prima trupă de adolescenţi, „LaLa Band“, ambele înregistrând succes în rândul publicului. Totodată, este primul producător independent de emisiuni pentru copii din estul Europei, lansând şi primul canal de televiziune din România dedicat femeilor, Acasă TV.

Producătoarea dorea să îşi deschidă propriul canal de televiziune, Happy Channel, dar planul a eşuat din lipsă de finanţare. „Proiectul Happy Channel se mai amână, din lipsă de finanţare. Am sperat că se poate face, dar nu am reuşit să găsim finanţare pentru un canal. Cea mai mare investiţie din proiectul staţiei era un serial de anvergură, despre paparazzi, cu distribuţie bună. Nu am găsit însă finanţare pentru el, şi atunci am pus în stand by întregul proiect, cu tot cu televiziune. Am însă tot timpul să îl fac, licenţa expiră în 2016“, a explicat Ruxandra Ion pentru Paginademedia.ro.

Serialul de care aminteşte producătoarea se numeşte „Măşti de catifea“ şi are la bază povestea unei fete de 18 ani care vine din Moldova şi intră într-o familie care îi schimbă viziunea despre lume, iar din distribuţie fac parte mari actori, printre care Carmen Tănase, Marian Râlea şi Adela Popescu. 

Euforia TV este postul dedicat femeilor din cadrul Antena Group. Target-ul postului este 18 - 49 Femei Urban. Din grila postului au făcut şi fac parte seriale de mare succes precum „Downton Abbey“, „Dr. House“, „Friends“, „Sex and the City“ sau „Suits“, precum şi producţii proprii. Conform datelor de audienţă, femeile din categoria AB + (manageri şi profesionisti) sunt o prezenţă consistentă în targetul Euforia TV, specifică Antena Group.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite