Netflix România testează abonamente la preţuri mai mari

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentanţii platformei de streaming online au declarat pentru „Adevărul“ că este vorba de un test în urma căruia se va lua decizia dacă vor fi sau nu scumpite abonamentele.

„Testăm categorii de preţ uşor diferite pentru a înţelege mai bine care este valoarea Netflix pentru utilizatori. Acest test nu va fi văzut de toată lumea şi am putea să nu implementăm niciodată aceste preţuri în afara acestui test. Obiectivul nostru este să ne asigurăm că Netflix are întotdeana un raport excelent calitate-preţ“, au declarat reprezentanţii Netflix contactaţi de „Adevărul“.

Cei care îşi creează acum un cont Netflix şi văd acest test nu vor plăti mai mult – la finalul procesului de abonare vor plăti acelaşi preţ, au mai precizat reprezentanţii platformei. 

Potrivit News.ro, creşterea de preţ este una graduală pentru cele trei tipuri de abonamente, tarifele fiind cu 1 euro, 2 euro, respectiv 3 euro mai mari.

Planul Basic costă acum 9 euro (în loc de 8 euro);

Planul Standard costă 12 euro (de la 10 euro);

Planul Premium costă 15 euro (de la 12 euro).

Beneficiile celor trei planuri tarifare, precum calitatea imaginii sau numărul de device-uri care au acces simultan la un cont, nu s-au modificat.

Scumpirea nu este neapărat o surpriză, după ce compania americană a făcut acelaşi lucru la începutul anului pentru cei aproape 60 de milioane de abonaţi din Statele Unite, unde preţurile abonamentelor au crescut cu până la 18%.

Şi în Europa Netflix a testat până acum diverse planuri tarifare pentru a vedea reacţia utilizatorilor faţă de noile preţuri. Astfel de teste au fost descoperite până acum în Italia şi Germania.

Scumpirea abonamentelor Netflix vine şi după ce compania americană a investit masiv în conţinut original în ultimii doi ani şi va face acelaşi lucru şi în continuare.

Conform analiştilor de pe Wall Street, Netflix ar urma să investească doar anul acest peste 15 miliarde de dolari în conţinut original. Netflix a investit 9 miliarde de dolari în 2017 şi 12 miliarde de dolari în 2018 în conţinut original.

În acelaşi timp, Netflix a crescut şi cheltuielile pentru promovarea filmelor şi serialelor sale originale. Cheltuielile de marketing au crescut cu 65% în 2018, ajungând la 2,37 de miliarde de dolari.

Pentru 2019, costurile de promovare sunt estimate să ajungă la aproximativ 2,9 miliarde de dolari, în creştere cu 22% faţă de anul trecut.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite