Articol publicitar

Angajaţii ce se implică anual în peste 500 de activităţi de responsabilitate socială. De ce contribuţia fiecăruia contează în cadrul Auchan Retail România

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
advert

În cadrul Auchan Retail România, unul dintre cei mai mari angajatori din ţara noastră, orice membru al echipei se poate implica în proiecte dedicate societăţii.

Prin toate activităţile pe care le are la îndemână, echipa Auchan este motivată să militeze pentru produse bune, locale, sănătoase şi pentru a genera un impact pozitiv în comunităţi. Astfel, Auchan nu este doar un actor economic, ci şi un partener de încredere, care se implică anual în peste 500 de acţiuni de responsabilitate socială.

“Contribuţia mea contează” este una dintre nevoile angajaţilor la care managementul Auchan şi-a propus să răspundă oferind fiecărui angajat posibilitatea de a se implica, indiferent de departamentul sau locaţia în care îşi desfăşoară activitatea. Astfel, angajaţii ştiu că ceea ce fac ei aduce un impact pozitiv nu doar clienţilor din hypermarket-uri, ci şi întregii societăţi.

“Oamenii au nevoia de a se simţi nu doar împliniţi profesional, ci şi de a contribui în mod direct la binele semenilor lor. Şi fiecare avem sensibilităţi diferite, rezonăm poate mai mult la anumite problematici ale comunităţii. Auchan a înţeles această nevoie, oferind astfel oportunitatea fiecărui angajat să se alăture proiectelor de responsabilitate socială aflate în derulare în domenii foarte diverse, precum sănătate, educaţie sau mediu, în acord cu propriile valori şi interese” afirmă Aurelia Mihai, Responsabil Dezvoltare Resurse Umane în cadrul Auchan Retail România.

Câteva dintre proiectele de responsabilitate socială

Cel mai recent şi poate cel mai popular proiect Auchan este “România neîmblânzită”. Realizat pe durata a doi ani, filmul documentar a avut ca scop stimularea interesului pentru cunoaştere şi sensibilizarea publicului în legătură cu frumuseţea dar şi fragilitatea naturii. În România, filmul a avut peste 80.000 de spectatori, în timp ce la nivel internaţional a fost văzut în Statele Unite, Peru, Iordania, Olanda şi alte ţări de pe diverse continente.

“Nu toţi avem ocazia să mergem prin toată ţara, iar calitatea şi energia filmului “România neîmblânzită” te fac să simţi că eşti acolo, parte din peisaje şi natură. Sunt mulţumit că, în calitate de angajat Auchan, am fost implicat în acest proiect şi aştept cu nerăbdare acţiunile viitoare” a spus Răzvan, manager de raion în cadrul Auchan.

Fundaţia Auchan pentru Tineri a susţinut în ultimele 18 luni numeroase proiecte propuse de 13 ONG-uri, precum: Şcoala de valori, Noi orizonturi, Centrul de voluntariat, Help Autism, Polisano, Terra Mileniul III, Alpha Transilvană şi altele.

De pildă, un astfel de proiect este “Să mâncăm sănătos!”. Acţiunea a implicat, în anul şcolar 2017 - 2018, mai mult de 1000 de elevi din 16 licee din Cluj-Napoca, în activităţi practice, jocuri de rol, dezbateri şi discuţii cu scopul de a-i ajuta să facă alegeri informate şi să adopte obiceiuri alimentare sănătoase. Modulul a fost dezvoltat în cadrul  programului de educaţie pentru sănătate organizat de Junior Achievement şi susţinut de Fundaţia Auchan pentru Tineri şi de Auchan Retail România, cu implicarea deosebită în calitate de voluntari a angajaţilor de la Auchan Iulius, din Cluj-Napoca.

Gustul binefacerii este un alt proiect, realizat împreună cu Patriarhia Română, în cadrul căruia produse alimentare Auchan sunt oferite căminelor şi centrelor sociale din diverse oraşe ale ţării. 

Nici mediul înconjurător nu este neglijat: anul trecut, odată cu aniversarea a 11 ani de prezenţă în România, angajaţii Auchan Retail România împreună cu alţi parteneri şi voluntari, au plantat 100.000 de puieţi în 18 judeţe ale ţării.

“Cred că suntem responsabili pentru transmiterea către copii a spiritului civic. Mă bucur că Auchan mi-a dat şansa să particip la educarea tinerelor generaţii în spiritul protejării naturii. Arătăm că ne pasă şi astfel dăm şanse mai bune viitorului.” a afirmat George, trainer în cadrul Auchan.

Imagine indisponibilă

“Am participat cu mare drag la plantare şi sper să se repete pe viitor, pentru a contribui la îmbunătăţirea aerului pe care îl respirăm cu toţii. Iar faptul că ni se asigură fructe zilnic mi se pare o dovadă de grijă faţă de noi, angajaţii, pentru că ne îndrumă către o alimentaţie mai sănătoasă.” a spus Arcadiu, operator vânzări polivalent în cadrul Auchan.

Pilonul “Contribuţia mea contează” se alătură altor două provocări asumate: “Mă simt bine” şi “Mă realizez”. Toate cele trei promisiuni sunt parte din  “Auchan schimbă viaţa” - noua viziune lansată de companie, la nivel internaţional, în toate ţările unde activează.

Dacă vrei să afli mai multe despre viaţa în Auchan Retail România şi îţi doreşti să aplici la unul dintre locurile de muncă disponibile, accesează următorul LINK.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite