Articol publicitar

ANFP Aduce Noutate Funcţiei Publice

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
anfp

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) a organizat în data de 17 noiembrie 2015, Seminarul „Aducem Noutate Funcţiei Publice.

În cadrul acestui eveniment au fost prezentate rezultatele proiectului“e – ANFP – Întărirea capacităţii instituţionale a ANFP în vederea asigurării unui management performant al funcţiei publice şi funcţionarilor publici la nivelul administraţiei publice centrale şi al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autorităţilor publice centrale şi locale prin implementarea de instrumente inovatoare”, cod SMIS 36675 implementat de ANFP.

Scopul proiectul a vizat dezvoltarea de instrumente inovatoare specifice pentru îndeplinirea eficientă a rolului şi atribuţiilor pe care ANFP le exercită în domeniul funcţiei publice şi al funcţionarilor publici referitoare la utilizarea semnăturii electronice la nivelul administraţiei centrale şi locale precum şi arhivarea electronică a documentaţiei existente în arhiva ANFP adresându-se unui grup ţintă de 1.930 de instituţii şi autorităţi publice din România.

Cofinanţarea proiectului s-a asigurat prin Fondul Social European – Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013. Valoarea totală eligibilă a proiectului a fost de 14.513.253,92 lei plus TVA.

Printre rezultatele proiectului se regăsesc următoarele:

  • capacitate instituţională a ANFP dezvoltată;
  • îmbunătăţirea şi dezvoltarea relaţiei dintre ANFP şi instituţiile şi autorităţile publice din ţară;
  • reducerea costurilor administrative prin digitizarea a 10 milioane de pagini din arhiva instituţiei;
  • arhivă electronică dezvoltată şi funcţională la  nivelul ANFP;
  • sistem informatic managerial al ANFP dezvoltat şi integrat cu Portalul de management al funcţiilor publice şi al funcţionarilor publici dezvoltat intern de ANFP;
  • un Data Center la sediul ANFP realizat, precum şi o cameră securizată pentru păstrarea backup-ului la datele existe pe serverele ANFP la Sibiu;
  • noi tendinţe tehnologice promovate şi infrastructură informatică a ANFP modernizată;
  • premise asigurate pentru utilizarea semnăturii electronice la nivel naţional;
  • competenţe şi abilităţi dezvoltate pentru angajaţii ANFP în vederea utilizării de instrumente informatice.

ANFP a dovedit, prin noutăţile implementate în cadrul acestui proiect, că este un actor strategic în procesul de reformă a administraţiei publice. Considerăm că o administraţie modernă şi eficientă trebuie să se sprijine, fără îndoială, atât pe un corp profesionist de funcţionari publici, cât şi pe instrumente inovatoare specifice pentru îndeplinirea eficientă a rolului şi atribuţiilor instituţionale.

Pentru detalii suplimentare legate de acest proiect, persoane de contact sunt:

Lavinia NICULESCU –  Manager de proiect

Director, Direcţia Programe cu Finanţare Externă

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici

Tel: 0374112.830; email: lavinia.niculescu@anfp.gov.ro

Carmen HÂRTOPEANU

Responsabil comunicare /promovare, Direcţia Programe cu Finanţare Externă. Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici

Tel:0374.112.796; email: carmen.hartopeanu@anfp.gov.ro

anfp
Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite