Tabloidul Cancan dispare de pe print

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Pe piaţa tabloidelor au mai rămas Click!, Libertatea şi eNational FOTO: Mediafax
Pe piaţa tabloidelor au mai rămas Click!, Libertatea şi eNational FOTO: Mediafax

Tabloidul Cancan nu va mai apărea în ediţia printată, concentrându-se numai pe internet, au anunţat reprezentanţii cotidianului.

"Noul tip de consum informaţional, rapiditatea cu care circulă astăzi informaţia, precum şi deficienţele nerezolvabile din sistemul românesc de distribuţie de presă cotidiană au dus la lipsa de perspectivă a produsului în varianta sa de print", se arată într-un comunicat al CANCAN care anunţă că adoptă un nou model de bussiness făcând tranziţia de la print, la noi platforme de distribuţie a contentului. Echipa care a lucrat la tabloid va dezvolta divizia online şi divizia tv, scrie Mediafax.

Potrivit comunicatului, după succesul înregistrat cu emisiunea CANCAN TV difuzată la Kanal D - respectiv de la o medie de audienţă a primului sezon de 1.2 % rating si 5.3% share pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de al doilea sezon de 2.5% rating si 8.5% share pe publicul 18-49 ani - grupul editorial intenţionează să-şi diversifice pe termen mediu producţia de conţinut pentru televiziune.

"Avem planuri spectaculoase în .ro şi zona de televiziune, motiv pentru care sunt fericită că le pot face împreună cu echipa cu care am lucrat şi până acum. Nu vor fi modificări substanţiale în structura redacţională, ci doar de organizare a noului flux de lucru", a declarat Oana Costea, redactor-şef al cancan.ro.

Celelalte două titluri din cadrul grupului, revistele Ciao! şi Spy, organizate într-o structură separată, ca şi până acum, dar avându-l ca proprietar tot pe Radu Budeanu, vor fi editate în continuare şi în varianta tipărită.

Conform cifrelor Birioului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), Cancan a avut o medie de vânzări zilnice de aproape 29.000 de exemplare în luna martie, ultima înregistrată la BRAT. Tirajul mediu a fost de 48.593 de bucăţi pentru perioada dintre ianuarie şi martie 2012. În comparaţie, concurentele tabloidului, Click! şi Libertatea au avut cifre mult mai bune. La nivelul perioadei ianuarie – iulie 2012, Click! a avut vânzări medii de 131.589 de exemplare, iar Libertatea a ajuns la 94.530 de exemplare.

De asemenea, conform Studiului de Audienţă şi Trafic Internet (SATI), site-ul cancan.ro a avut o medie de 2.456.260 de vizitatori unici şi un pic peste 39 de milioane de afişări lunare, poziţionându-se peste Click! şi Libertatea.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite