Casa va fi construită de ONG-ul Casa Share, iniţiat de Bogdan Tănasă, şi va fi oferită la finalul acestui an, complet mobilată şi utilată, unei familii cu patru copii care locuieşte în condiţii grele în comuna Vlădeni, judeţul Iaşi. Casa va avea o suprafaţă de 65 mp, trei camere, bucătărie, baie, anexe şi va fi amenajată şi dotată cu tot ce e nevoie într-un cămin cald şi primitor. Copiii de 3,12, 15 şi 16 ani vor avea în sfârşit camerele lor, cu birouri, rechizite şi cărţi necesare începutului de an şcolar, dar şi jocuri care să îi ajute să se bucure de copilărie şi să se dezvolte armonios. 
 
O casă nouă marchează un nou început. Pentru Secom, Equilibrium este a 6-a “casă”, iar mutarea reprezintă un pas înainte, intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare a companiei pe care o aşteptăm cu entuziasm. Ne-am dorit să oferim această bucurie, a unui start nou în viaţă, unor oameni care fac eforturi constante, dar care au nevoie de puţin ajutor pentru a merge mai departe. Îi mulţumim lui Bogdan Tănasă şi întregii echipe Casa Share pentru că ne ajută să transformăm acest gând bun în realitate: o casă nouă pentru un început nou“, a spus Lucia Costea, cofondator & CEO Secom. 
 
Clădirea Equilibrium 1 în care se află noul sediu Secom, devoltată de Skanska, este certificată LEED Platinum şi respectă cele mai ridicate standarde în domeniu, având totodată implementate o serie de măsuri de protecţie şi siguranţă în contextul pandemiei de COVID-19. Birourile Secom se află la etajul 8 şi ocupă o suprafaţă de 1075 mp utili, cu 40% mai mare decât spaţiul din fostul sediu din Tunari.  În sediul Secom din Equilibrium lucrează 70 de oameni, alţi 120 de membri ai echipei lucrând la nivel naţional, în cele mai mari oraşe ale ţării. De la începutul lunii septembrie, compania a implementat şi flextime, iar în contextul pandemiei, oamenii din Secom au opţiunea de lucra de la birou sau remote. 
 
 
Menţinerea unui mediu de lucru atractiv este o preocupare permanentă în Secom, oamenii deschişi, atmosfera plăcută fiind principalele aspecte apreciate de-a lungul timpului de colegii din echipă. Sperăm ca relocarea în acest sediu modern cu multiple facilităţi, poziţionat într-o zonă de interes a Bucureştiului, uşor accesibilă, ne va ajuta să ne menţinem actualii colegi fericiţi şi să atragem noi talente în echipa Secom”, a adăugat Lucia Costea, cofondator & CEO Secom.
 

Despre Secom®

 
Secom® este compania românească, lider de autoritate în soluţii de medicină integrativă care răspunde nevoilor unui lifestyle sănătos al omului modern, şi promotor al frumuseţii prin produse cosmetice naturale, cu ingrediente de înaltă calitate. 
 
Compania este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de suplimente alimentare, ceaiuri şi cosmetice naturale certificate şi brevetate la nivel global, realizate de unii dintre cei mai renumiţi producători internaţionali. În prezent, portofoliul Secom® include peste 470 de produse naturale premium: 300 suplimente alimentare care acoperă o gama largă de afecţiuni, peste 40 de sortimente de ceaiuri şi 130 de produse cosmetice de ultima generaţie.
 
Secom® a făcut pionierat, fiind prima companie care a introdus acum 16 ani în România multe dintre ingredientele “inovatoare” disponibile astăzi: ciuperci medicinale, colostru, glutation, 5-HTP, resveratrol, GABA, L-citrulina şi prima gamă de suplimente special creată de medici pediatri pentru sănătatea copiilor – ChildLife® Essentials, dar şi concepte precum cel de medicină integrativă sau extract standardizat.
 
Produsele Secom® sunt disponibile în peste 8000 de farmacii şi magazine cu profil naturist la nivel naţional, pe www.secom.ro şi în cele 13 magazine Secom® din Bucureşti, Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Ploieşti, Piteşti, Sibiu, Timişoara, Arad şi Oradea.
 
Secom a finalizat 2019 cu o cifră de afaceri de peste 25,5 milioane de Euro, + 21% faţă de anul anterior, investiţii de peste 3,3 milioane de Euro şi o echipă de 190 de oameni.