Dosarul accidentului provocat de Mario Iorgulescu, preluat de procurorii de la Parchetul Capitalei

Dosarul accidentului provocat de Mario Iorgulescu, preluat de procurorii de la Parchetul Capitalei

Procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti au preluat dosarul privind accidentul rutier provocat de Mario Iorgulescu de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1.

Ştiri pe aceeaşi temă

Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti se va ocupa de dosarul privind accidentul în care a fost implicat Mario Iorgulescu, potrivit Mediafax. 

Iniţial, dosarul a fost la procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1. Dosarul este in rem, iar cercetările vizează infracţiunile de ucidere din culpă şi conducerea unui vehicul sub influenţa alcoolului şi substanţelor psihoactive.

Mario Iorgulescu a fost adus duminică, 8 septembrie, la Unitatea de Primiri Urgenţe a Spitalului Elias de către un echipaj SMURD, ca victimă a unui grav accident rutier. Starea sa este, în continuare, gravă. Acesta se deplasa cu un autoturism marca Aston Martin pe Şoseaua Chitilei dinspre Centura Capitalei către Pod Constanţa, a pierdut controlul asupra volanului, a pătruns pe contrasens şi s-a izbit de un alt autovehicul condus de un bărbat tot în vârstă de 24 ani, care a murit pe loc.

Raportul legiştilor care au analizat probele biologice prelevate de la Mario Iorgulescu după accident nu este încă finalizat, dar unele surse susţin că primele datele arată că fiul preşedintelui Ligii Profesioniste de Fotbal ar fi avut după tragicul accident o alcoolemie de 1,96 g/l alcool pur în sânge la prima verificare şi 1,76 g/l la a doua verificare. Acest lucru ar însemna că tânărul ar fi putut avea 2,20 g/l alcool pur în sânge în momentul accidentului. Această alcoolemie a fost confirmată de  Călin Radu Bogdan, reprezentantul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1. Tehnic vorbind, o asemenea alcoolemie face parte din cele avansate fiind la mică distanţă de coma alcoolică care se instalează după 2 g/l. 

Concepută să inspire putere şi superioritate

Din fotografiile surprinse la faţa locului, din cauza gradului mare de distrugere, nu se poate trage o concluzie privind modelul exact de Aston Martin DBS condus de Mario Iorgulescu.   
Totuşi chiar şi un model mai vechi produs între 2008 şi 2012 are sub capotă un motor V12 de 517 CP şi poate ajunge la o la 100 km/h în 4,3 secunde. Bolidul fabricat de britanici  poate atinge o viteză maximă de 307 km/h. Se pare că în mometul accidentului acesta circula cu o viteză de 240 de km/oră.
Dar având în vedere preţul vehiculat al maşinii putem lua în calcul faptul că Mario Iorgulescu ar fi putut conduce mai noua Aston Martin DBS, Superleggera. 

Acest tip este aflat în producţie în prezent şi dispune de un motor bi-turbo de 5,2 litri, care dezvoltă 725 CP şi 900 Nm. Extrem de rapid, modelul Aston Martin DBS Superleggera reuşeşte să parcurgă repriza de la 0 la 100 km/h în  3.4 secunde şi atinge lejer o viteză de vârf de 340 km/h.  Şasiul din aluminiu este preluat de la modelul DB11 şi poate fi setat  ca şi sistemul de propulsie în modurile GT, Sport şi Sport Plus.

Britanicii au fost atenţi la toate detaliile. Inginerii au proiectat în aşa fel sistemul de evacuare încât sunetul grav al motorului să-i dea celui de la volan senzaţia de “putere şi superioritate”. 

Probleme penale mai vechi

În 2016, fiul preşedintelui Ligii Profesioniste de Fotbal a fost arestat preventiv 30 de zile, după ce a fost acuzat că, împreună cu câţiva cunoscuţi, ar fi torturat un bărbat pentru ca acesta să-şi retragă plângerea depusă în cadrul unui dosar penal. Alături de el au mai fost băgaţi în arest şi Alexandru Coruţ, Marcel Pascu, cunoscut în lumea interlopă cu porecla „Calu” şi Francisco Gabriel Vasile.
Cazul a fost trimis în judecată, iar magistraţii Judecătoriei Sector 3 Bucureşti au decis să-l achite pe fiul preşedintelui Ligii Profesioniste de Fotbal. Sentinţa nu este însă definitive.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: