Procesul de reamenajare se realizează cu uşile deschise. Acest fapt oferă clienţilor posibilitatea să-şi achiziţioneze produsele necesare amenajării locuinţei, chiar şi pe perioada desfăşurarii lucrărilor, la aceleaşi standarde de înaltă calitate pe care Brico Dépôt le impune de mai bine de 20 de ani de la deschiderea primului său magazin. 

Lucrările au început cu transformarea spaţiului dedicat materialelor de construcţii (BATI) şi continuă cu modificarea suprafeţei interne a magazinului.

“Procesul de tranziţie continuă. Ne bucurăm că putem oferi în curând clienţilor noştri din aceste oraşe un magazin diferit, cu preţuri mici în fiecare zi şi stocuri disponibile în cantităţi industriale.

Depozitele noastre rămân deschise pentru a da posibilitatea clienţilor de a-şi face cumpărăturile într-un ambient favorabil, adaptat nevoilor lor în materie de bricolaj.

Până în prezent am transformat şi deschis opt unităţi, în urma unui proces complet, în care fiecare angajat şi colaborator a fost implicat pentru a încheia în timp util reconfigurarea magazinului după structura Brico Dépôt. Suntem aproape de finalizarea tuturor unităţilor achiziţionate anul trecut, ceea ce ne permite să vedem viitorul cu optimism şi încredere. Depocraţia preţurilor mici continuă! În curând şi pentru clienţii din Suceava, Focşani, Brăila, Calaraşi, Drobeta Turnu Severin şi Constanţa’’, declară Patrick Papot, Director General Delegat Brico Dépôt.

În luna octombrie 2014, Brico Dépôt a inaugurat cu succes o serie de şase magazine. Fiecare dintre noile depozite se bazează pe o strategie inovativă pentru piaţa din România. Aceasta se traduce printr-un duo de eficienţă şi operativitate pentru clienţii săi, preţuri mici în fiecare zi şi o ofertă esentială disponibilă în cantităţi industriale.

Brico Dépôt, ce aparţine companiei britanice Kingfisher, deţine în prezent opt puncte comerciale în România: trei în Bucureşti - Pantelimon, Orhideea şi Chiajna şi cinci în ţară, în Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea.

Modelul Brico Dépôt are la bază câteva concepte esenţiale: 

1.     Volum şi autoservire. Atât profesioniştilor, cât şi persoanelor interesate de bricolaj, Brico Dépôt le propune o ofertă în cantităţi industriale, disponibilă imediat prin autoservire. Volumele mari permit menţinerea preţurilor mici. La Brico Dépôt, clienţii găsesc produse indiferent de cantitatea de care au nevoie, şi avantajul că se pot apuca de lucru imediat. 

2.     Preţuri mici în fiecare zi. Formula de busines a Brico Dépôt este intrinsec legată de preţ; întreaga organizare a afacerii este creată pentru a oferi preţuri mici în fiecare zi, gamele Brico Dépôt nu conţin produse inutile – contrar gândirii „tot timpul mai mult”. 

3.     Comerţ subliniat de produse "Arivaj". Dedicat mereu preţurilor mici, Brico Dépôt nu realizează promoţii care pot crea confuzie în rândul clienţilor şi dificultăţi în compararea ofertelor de pe piaţă; politica Brico Dépôt este de a ţine pasul constant cu dinamica ofertei comerciale prin introducerea produselor „Arivaj”. Ce este un „Arivaj”? Un produs vândut în cantitate limitată, care nu se găseste în gama permanentă, vândut la un preţ foarte mic, sub media pieţei.

4.     Unităţi de tip „depozit”. Unicitatea formulei de business a  Brico Dépôt este de asemenea evidenţiată prin magazinele sale: „depozite” conforme cu aşteptările clienţilor, robuste, fără adaosuri inutile, create pentru eficienţă, claritate, fluiditate şi economisirea timpului. 

Traseul în depozite este organizat în jurul celor trei zone: materiale de construcţie şi renovare, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor. Deschizându-şi uşile în fiecare zi la ora 07:00,  Brico Dépôt îşi propune să devină reperul pentru meşteri şi profesionişti, permiţându-le să-şi înceapă proiectele la timp.