Petrecere de Crăciun la Castelul din Inima Capitalei: Cum să organizezi o petrecere de Crăciun perfectă pentru angajaţi? Alegerea locaţiei, meniul şi spectacolul

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sărbătoarea Crăciunului este aproape şi cele mai multe dintre companiile din ţară se pregătesc să ofere angajaţilor o petrecere prin care să marcheze totodată şi sfârşitul unui an plin de succese. Aceasta este o modalitate de a arăta aprecierea faţă de eforturile pe care întreaga echipă le depune în fiecare an.

Micile companii aleg fie să le ofere angajaţilor o masă în oraş, fie o petrecere chiar la sediul firme, în timp ce marii angajatori îşi desfăşoară petrecerile în locaţii somptuoase sau chiar pe stadioane. Ceea ce o bună parte dintre manageri scapă din vedere este faptul că petrecerile de Crăciun sunt o modalitate excelentă de a suda nu doar relaţiile din cadrul echipei, ci şi pentru a întări loialitatea faţă de companie. Scopul principal al unui astfel de eveniment este ca angajatul să simtă că eforturile sale sunt cu adevărat apreciate.

Tocmai de aceea, alegerea locaţiei în care va avea loc evenimentul este extrem de importantă. Pentru companiile care doresc să îşi facă echipa să se simtă cu adevarat apreciată, Le Chateau îşi deschide larg porţile şi, an de an, în luna decembrie, îmbracă haine de sărbătoare. O locaţie atât de elegantă precum Castelul din Inima Oraşului oferă o serie largă de avantaje pentru invitaţii la petrecerile de Crăciun. Datorită arhitecturii elegante şi a decorului luxos, foarte puţini sunt cei care pot refuza participarea la o petrecere organizată aici.

Imagine indisponibilă

Cu siguranţă fiecare angajator ştie că nu toţi angajaţii sunt dispuşi să ia parte la astfel de evenimente în preajma sărbătorilor însă cu cât locaţia va fi mai tentantă, cu atât va creşte numărul participanţilor şi, implicit, se va atinge astfel scopul de a consolida relaţiile profesionale.  Mai mult de atât, Sala Principală a Castelului poate găzdui sute de invitaţi care vor avea la dispoziţie nu doar acest spaţiu, ci şi zona de relaxare şi terasa din faţa Le Chateau. Astfel, oaspeţii se pot simţi în largul lor şi vor avea mai multe ocazii de socializare. În acelaşi timp, dacă angajatorii doresc să ofere un cadou muzical celor prezenţi la petrecerea de Crăciun, una dintre cele mai originale şi mai atractive sugestii ar fi contractarea unei formaţii muzicale în armonie cu preferinţele participanţilor astfel încât să încingă atmosfera de petrecere de pe impunătoarea scenă a Le Chateau. Un alt element care va garanta succesul unei petreceri de Crăciun desfaşurate în Castelul din Inima Capitalei este mâncarea.

Imagine indisponibilă
Imagine indisponibilă

Pregătite în casă, cu atenţie şi pasiune de către Chef Iulian Olaru şi echipa sa, toate preparatele servite oaspeţilor Le Chateau sunt mici bijuterii gastronomice care vor încânta angajaţii companiei dumneavoastră cu arome şi gusturi inedite, atât din bucătăria internaţională, cât şi din cea tradiţională, într-o interpretare modernă şi elegantă. Fie că vorbim despre o “călătorie în jurul pământului” printre cele mai apreciate bucătării ale lumii sau despre un bufet rapid autentic românesc, Chef Olaru promite o experienţă culinară de excepţie ce poartă marca inconfundabilă a stilului Le Chateau.

FOTO: Chef Iulian Olaru

Imagine indisponibilă
Imagine indisponibilă

Dincolo de aceste aspecte, există câteva reguli de aur ce trebuie respectate în organizarea unei petreceri de Crăciun pentru angajaţi.

  • Numărul celor care participă la o astfel de petrecere va fi mult mai mare dacă se desfaşoară într-o locaţie uşor accesibilă, aşa cum este şi cazul Le Chateau. Fiind amplasat la cateva minute de Piaţa Unirii, angajaţii pot ajunge foarte uşor la Castel, din orice direcţie.
  • Dacă există aşteptări în ceea ce priveşte dress code-ul, acestea trebuie comunicate tuturor invitaţilor din timp.
  • O petrecere de Crăciun trebuie să fie un prilej de socializare şi relaxare. Prin urmare, angajaţii nu ar trebui obligaţi în niciun fel să participe la acest eveniment.
  • Nicio petrecere de Crăciun nu este completă fără cadouri. Prin urmare, acesta este prilejul cel mai potrivit pentru a oferi angajaţilor mici cadouri, ca simboluri ale aprecierii.
  • Dacă petrecerea se desfăşoară în timpul orelor de program, ideal este ca niciun angajat să nu fie nevoit sa rămână la firma pentru a-şi acoperi colegii, în timp ce aceştia se distrează. În cazul în care compania a decis ca petrecerea să se întindă până târziu în noapte, atunci ziua cea mai potrivită pentru acestă ocazie este cea de vineri, astfel încât angajaţii să aibă timp să se odihnească.
  • Echipamentele profesionale de sunet şi lumini contribuie semnificativ la succesul oricărei petreceri. Acestea pot afecta bugetul dumneavoastră sau chiar calitatea experienţei per total dacă nu sunt calibrate în mod optim cu spaţiul în care are loc petrecerea sau cu necesităţile artiştilor. La Castelul din Inima Capitalei, aceste aspecte au fost luate în calcul încă din faza de construcţie a locaţiei pentru ca petrecerile organizate aici să beneficieze de un suport tehnic şi logistic integral, fapt care pe lângă economia produsă bugetului organizatorilor, oferă si garanţia producţiei unui adevărat show.

Pentru mai multe informaţii despre petrecerile de Crăciun la Castelul din Inima Capitalei, accesaţi http://www.le-chateau.ro/petrecere-craciun-corporate/

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite