Republica Dominicană a fost Miss la Târgul de Turism Vacanţa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ce fel de excursii preferă bănăţenii? Vor în Europa, vor în clasicele Grecia sau Turcia sau gândesc pe distanţe mai mari? Surprinzător, toate aceste destinaţii turistice, inclusiv cele exotice sunt pe lista de cumpărături ale timişorenilor la Târgul de Turism „Vacanţa” ce are loc în aceste zile la Timişoara.

Un număr de 35 de companii caută clienţi la Timişoara, oferindu-le clienţilor excursii cu reduceri de cel puţin 30 % pentru această vară, în cadrul evenimentului, organizat de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism.

„M-au convins! Am venit pentru o excursie în Grecia şi voi ajunge în Spania. Diferenţa de preţ nu e mare, mai scump e transportul până acolo, dar parcă mai bine sună un concediu acolo”, ne spunea o timişoreancă venită la târg.

Gusturile oamenilor se diversifică, ei nu mai sunt bunicii care mergeau numai la Mamaia sau cu „sindicatul” la Saturn, acum sunt oamenii cu venituri medii care sunt obişnuiţi cu Zakinthos sau Antalya, dar şi oameni de afaceri de succes care caută Barbados sau Republica Dominicană.

Ce se caută în Banat pentru sezonul de vară? „Bănăţenii nu sunt clienţi ... liniari. E adevărat, se solicită clasicele excursii spre Grecia sau Turcia, dar se solicită tot mai mult Spania, de exemplu Costa Brava. Acolo sunt alte condiţii, nu este Turcia cu cinci stele, cu super ultra all-inclusive, la spanioli ai patru stele, dar sunt alte atracţii. Se mai caută şi desinaţiile exotice, excursii spre zone exclusiviste”, a spus  Alin Burcea, vicepreşedintele ANAT, primul preşedinte al organizaţiei, atunc când aceasta a luat fiinţă.

Din oferta turistică prezentată nu lipseşte litoralul românesc, acesta rămâne atractiv în ciuda condiţiilor uneori nu prea bune, a aglomeraţiei şi a preţurilor care depăşesc uneori limita explicaţiilor logice. O ofertă inedită a fost chiar şi un concediu în Serbia, la Kopaonik, de Paşti.

Miss Turism e Republica Dominicană

Organizatorii au avut o idee inedită. Au luat 15 tinere, una mai frumoasă decât cealaltă şi le-au pus să devină reprezentantele a 15 destinaţii turistice de succes. Acestea au intrat într-un concurs de Miss, iar cea mai frumoasă a fost aleasă Republica Dominicană. Mai precis, domnişoara care personifica această destinaţie. Cel mai mare succes a avut Republica Dominicană, iar domnişoara care a întruchipat destinaţia exclusivistă a devenit Miss Turism

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite