Noul director executiv al Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană preia frâiele unui proiect ambiţios

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Asociaţia Timişoara capitală culturală Europeană a prezentat joi la Timişoara, directorul executiv care va pune în aplicare planul de acţiune pentru câştigarea statutului de Capitală Culturală Europeană în anul 2020. Teodora Borghoff a fost aleasă, din nouă candidaţi, să preia cârma proiectului care a adunat în jurul unui ţel, aproape toată mişcarea culturală timişoreană.

Teodora Borghoff în vărstă de 35 de ani a fost prezentată oficial membrilor Asociaţiei Timişoara capitală culturală europeană, simpatizanţilor acesteia şi opiniei publice, în funcţia de director executiv. Considerată de Ioan Holender preşedintele asociaţiei, ca piatra de temelie a unui proiect foarte ambiţios, ea se arată entuziastă să preia frâiele şi să demonstreze competenţele sale în materie de management.  Absolventă la London Metropolitan University, unde a studiat Dezvoltare socială, a şi venit cu câteva idei legate de planul de acţiune, considerate  de membrii asociaţiei inovatoare şi pline de viziune.

Pentru ca Timişoara să dobândească statutul de Capitală Culturală Europeană drumul este lung şi anevoios iar sprijinul financiar din partea autorităţilor locale este minim şi membrii nu îşi prea plătesc cotizaţiile, directorul exectuiv trebuie să ajute la găsirea şi altor surse de finanţare. "Sper că voi face faţă, oricărei provocări ce îmi va ieşi în cale", declară Teodora Borghoff la prima sa apariţie publică.

Adunaţi în jurul ţelului de a îşi vedea oraşul Capitală culturală a Europei, aproape toată mişcarea culturală din Timişoara va participa cu idei pentru a dezvolta cât mai bine cu putinţă proiectul ce se află  de abea în stadiul de creaţie al dosarului de participare la concurs. Acesta va trebui finalizat până în luna noiembrie 2014 iar întemeietorii lui declară că orice idee este bine venită.

Următoarele luni vor fi de acumulare pentru director şi ceilaţi membrii, în care vor participa la trei schimburi de experienţă cu omologii lor din Capitale Culturale en-titre, precum Essen sau Lille. Până anul viitor aceştia vor concepe o marcă culturală care va defini direcţia în care se va dezvolta atât societatea cât şi cultura timişoreană.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite