Cum arată o maşină de lux „reparată“ într-un service din Galaţi: improvizaţii cu burete, piese stricate şi kilometri în plus

Cum arată o maşină de lux „reparată“ într-un service din Galaţi: improvizaţii cu burete, piese stricate şi kilometri în plus

sursa: Arhivă Personala

Un gălăţean susţine că reprezentanţii unui service auto şi-au bătut joc de el. Deşi a plătit aproximativ 7.000 de euro pentru reparaţiile maşinii, acesta a descoperit numeroase probleme: reparaţiile nu au fost făcute în conformitate cu facturile eliberate, s-a apelat la improvizaţii, iar intervenţiile sunt de mântuială.

Ştiri pe aceeaşi temă

Maşina este din gama de lux, fiind vorba despre un Audi A8. Gălăţeanul susţine că a cumpărat din greşeală un motor de la alt model şi că mecanicii nu au văzut diferenţa şi au vrut să-l monteze pe maşina sa. 

„Intră în service cu paleţi turbo admisie deterioraţi şi ax turbină rupt. Recomandare: înlocuire motor complet, turbina, intercooler. Dar se aduce în loc de motor A8 – un motor de A6 bitdi. Noi l-am cumpărat, din greşeală, dar ei la service l-au desfăcut şi au vrut să-l monteze, dar nu se potrivea. E treaba lor să ştie cum arată un motor de A8”, spune Bogdan, clientul service-ului auto.

Ulterior, maşina a avut nevoie de alte reparaţii. În timpul acestora, s-a stricat şi un motoraş pentru oglindă. Acesta a fost înlocuit cu un mecanism defect, acuză gălăţeanul: „Nici în prezent nu funcţionează, deşi apare pe factură ca fiind înlocuit”

După o scurtă perioadă, maşina revine în service cu alte probleme la motor. Autoturismul stă în service 11 luni, povesteşte gălăţeanul.

„Pe 3.03.2020 se intră în service. Se înlocuieşte motorul în urma constatării cu un motor de A6 BiTDI (greşit). Abia după montaj îşi dau seama de eroare. Pur şi simplu nu se potrivea. Se demontează şi se montează motorul de A8 adus din dezmembrări. Maşina rămâne în service în perioada 3.03.2020 – 20.02.2021. În mod ciudat, apar 4.500 de km în plus în kilometraj. În a doua factură este evidenţiată turbina care este recondiţionată şi schimbarea unui motoraş de oglindă ca operaţiune şi piesa. Asta în condiţiile în care la momentul intrării în service, maşina avea oglinzile funcţionale. Acum nu”, se plânge proprietarul maşinii.

Improvizaţii cu burete la compartimentul motor

Şirul incredibil de drumuri la service nu se opreşte aici. Apar alte probleme tehnice, iar bărbatul decide să meargă la alt service. Acolo, mecanicii îi arată că la compartimentul motor au fost făcute improvizaţii cu burete.  

„După o zi petrecută în parcarea noastră, maşina pleacă în alt service pentru schimbarea curelei de accesorii şi a unei role care făcea un zgomot îngrozitor. Notă: dacă îţi respecţi meseria, nu poate ieşi o maşină în acest fel pe poarta unui service. După aproximativ o lună apare problema la nivelul de ulei şi se văd pete de ulei sub maşină. Se completează uleiul şi maşina intră din nou în service. Se dă jos scutul şi surpriză! Găsim în scut încă o “banchetă” (burete bine îndesat între scut şi motor). Răspunsul aiuritor al şefului de service: pentru etanşare şi vibraţii”, mai spune gălăţeanul.

Sursa: Arhivă Personală/client service

Concluzia experţilor consultaţi de proprietar este că „maşina nu a avut schimbate nici un fel de elemente de etanşare ale motorului cu cutia, turbina, etc. (mai exact nici o garnitură, oring, simeringuri), deşi acestea au fost individualizate cu exactitate în facturi”.

După un an pierdut prin service-uri auto şi aproximativ 7000 de euro cheltuiţi, maşina are în continuare probleme. Gălăţeanul se află în străinătate, dar va face demersuri pentru tragerea la răspundere a celor  care i-au distrus maşina, pe bani grei. 

Vă recomandăm şi: 

 
 

 

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările