Craiova: Modernizare şi Performanţă în Administraţia Publică Locală

O echipă de experţi din cadrul Universităţii din Craiova derulează un proiect de creştere a competitivităţii sectorului public la nivel naţional.

Ştiri pe aceeaşi temă

Universitatea din Craiova şi Facultatea de Ştiinţe Sociale au anunţat continuarea cu succes a activităţilor de derulare a proiectului “Modernizare şi Performanţă în Administraţia Publică Locală”.  Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 14 luni şi a fost implementat începând cu octombrie 2009, urmând să se finalizeze în decembrie 2010. Obiectivul general a constat în creşterea capacităţii a 20 de primării din Dolj şi Gorj, prin îmbunătăţirea standardelor generale de cunoştinţe şi expertiză la nivelul funcţionarilor publici cu posturi de conducere.

Personalul administraţiilor publice locale partenere a beneficiat, în cadrul proiectului, de module de formare, de consiliere, monitorizare şi evaluare, urmând ca activitatea imediat următoare, aceea de intervenţie aplicată, să producă o strategie care să genereze îndeplinirea unor noi condiţii de eficienţă şi eficacitate pentru administraţiile publice, în beneficiul socio-economic al comunităţilor locale.

„Perfecţionarea, respectiv profesionalizarea personalului din administraţia publică în baza unui model european va reflecta astfel succesul reformei sectorului public din interior, cu accent pe resursa umană în maximizarea rezultatelor activităţii”, a declarat Lector Radu Petcu.

Parteneriate cu consiliile judeţene din Dolj şi Gorj

Proiectul Modernizare şi Performanţă în Administraţia Publică Locală, coordonat de Universitatea din Craiova, Facultatea de Ştiinţe Sociale, se înscrie într-un val de acţiuni de modernizare şi creştere a competitivităţii sectorului public la nivel naţional, în pregătirea unui sistem de management modern performant şi integrat, cuprinzând nivelul autorităţilor publice centrale şi locale şi, totodată, respectând principiul descentralizării.

Proiectul, având o valoare de 806.358 lei, este finanţat de Ministerul Administraţiei şi Internelor, Direcţia pentru Dezvoltarea Capacităţii Administrative, din Fondul Social European, în cadrul Programului Operaţional “Dezvoltarea Capacităţii Administrative” şi în parteneriat cu consiliile judeţene din Dolj şi Gorj.





Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările