Zilele Clujului, mai aproape de luna mai după dezbaterea de astăzi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Explicatie: Trei noi seturi de propuneri pentru brandul Clujului au fost prezentate astazi
Explicatie: Trei noi seturi de propuneri pentru brandul Clujului au fost prezentate astazi

O nouă dezbatere pentru un brand al Clujului şi pentru găsirea celei mai bune variante de a sărbători zilele Clujului a fost găzduită de Primăria Cluj-Napoca. Următoarea a fost anunţată pentru luna aprilie.

Clujul - „totul pentru mine", „Clujul are farmec" sau „Cluj-Napoca o parte din viaţa ta" au fost doar câteva dintre propunerile auzite la dezbaterea de astăzi.

Două agenţii de publicitate şi o organizaţie neguvernamentală au venit astăzi în faţa municipalităţii, dar şi a mai multor istorici sau reprezentanţi ai societăţii civile, cu prezentări şi idei despre cum ar trebui să fie gândit un brand al Clujului.

Ideile, realizate pro-bono, se alătură celor prezentate în 2009 într-o dezbatere similară şi vor ajunge pe pagina de internet primariaclujnapoca.ro după ce autorii lor îşi vor da un acord pentru ca acestea să fie făcute publice.

Păreri mai multe pentru Zilele Clujului în mai

Celălalt subiect al dezbaterii de astăzi a fost stabilirea Zilelor Clujului. Potrivit primarului Sorin Apostu, municipiul pe care îl conduce a rămas probabil ultimul din ţară care nu îşi sărbătoreşte în vreun fel existenţa.

În urma dezbaterii, părerile majorităţii s-au îndreptat către luna mai - două opinii îndreptându-se către săptămâna 9-15 mai.

Tot edilul-şef a ţinut să precizeze că municipalitatea nu trebuie să participe cu fonduri, ci să gestioneze diverse sponsorizări din partea unor firme care „sunt sigure că banii rămân sau se întorc la Cluj".

Propuneri şi argumentări sunt aşteptate în continuare de Primăria Cluj-Napoca pe adresa de e-mail presa@primariaclujnapoca.ro.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite