Mesajul neaşteptat care i-a întâmpinat pe angajaţii Aeroportului Internaţional Cluj. Conflictul, în instanţă

Mesajul neaşteptat care i-a întâmpinat pe angajaţii Aeroportului Internaţional Cluj. Conflictul, în instanţă

Directorul David Ciceo (la microfon) este acuzat de conducera concesiunii care administrează parcarea aeroportului

Conflictul dintre conducerea Aeroportului Internaţional Cluj şi reprezentanţii concesiunii care administrează parcarea, GOTO, face victime colaterale.

Ştiri pe aceeaşi temă

Conducerea GOTO Parking îl acuză pe directorul Aeroportului Internaţional Cluj, David Ciceo, că a confiscat nu mai puţin de 287 de locuri din parking. 

Departe de a ajunge la un acord, conflictul dintre cele două părţi a luat proporţii neaşteptat şi a ajuns în tribunal. Între timp, conducerea GOTO Parking i-a anunţat încă de acum o săptămână pe angajaţii aeroportului că trebuie să achite tichete pentru staţionare sau să parcheze într-o altă parcare, iar Poliţia a fost chemată să intervină pentru a aplana conflictul.

Numai că, de cealaltă parte, angajaţii aeroportului susţin că există un protocol semnat inclusiv de GOTO Parking prin care le sunt alocate un număr de locuri de parcare. Sâmbătă, 3 septembrie, Poliţia a fost chemată pentru a aplana un conflict între câţiva angajaţi ai aeroportului şi GOTO Parking, după ce reprezentanţii consorţiului nu le-au permis să parcheze fără tichete.

Reprezentanţii GOTO au postat un mesaj pe ecrane, prin care anagajaţii aeroportului sunt anunţaţi că de la 1 septembrie parcatea este cu plată şi le cer acestora să parecheze pe un alt teren. 

Vă mai recomandăm şi:

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările