Ţara minunilor Dior, în Harrods
0Centrul comercial londonez Harrods lansează un proiect în colaborare cu brandul parizian Dior. Expoziţia, ce se desfăşoară în perioada 16 martie -14 aprilie, este găzduită la etajul patru al celebrei clădiri, şi aduce în vitrine o colecţie-capsulă pe care designerul Raf Simons o modelează, ţinând cont de influenţele retro-şic britanice.
„Dior Wonderland”, adică un tărâm al minunilor închinate modei, este simbolul unei colaborări îndelungate între doi ambasadori care servesc extravaganţa, luxul şi exclusivismul, împachetate laolaltă cu hainele şi designul englezesc.
Arhietecţii au ţinut cont de această convenţie britanic-franceză şi au decorat etajul centrului Harrods cu simbolurile casei de modă Christian Dior. Intrările în magazin sunt împodobite în stilul neoclasic ce caracterizează perioada de domnie a regelui Louis al XVI-lea, în timp ce ferestrele poartă diagrama alb-gri a brandului parizian.
O creaţie a designerului Raf Simons. FOTO Facebook
„Expoziţia nu reprezintă un instrument de marketing, ci un tribut adus artei couture. Clienţii caută mai multe informaţii astăzi şi vor să cunoască istoria brandului.“, a explicat Sidney Toledano, managerul casei de modă, pentru revista „Vogue“. „Harrods şi Dior împărtăşesc aceleaşi obiective, oferă servicii similare şi au acelaşi concept legat de lux. Trebuie să explicăm ce facem, cum facem şi care este motivul. Vreau ca oamenii să înţeleagă pasiunea, inovaţia şi angajamentul nostru pentru excelenţă“, a adăugat Toledano.
Casa propriu-zisă, de la etajul patru, are faţada reconstituită după modelul clădirii Dior, din strada Avenue Montaigne 30. În interior, un mic univers Dior: de la celebra geantă Lady Dior la parfumul-emblemă „J’Adore“, de la schiţe şi manechine în miniatură care readuc la viaţă look-uri din istoria casei de modă la rochiile purtate de ambasadoarele imaginii Dior, precum Emma Watson, Marion Cotillard sau Jennifer Lawrence.
Geanta Lady Dior apare într-o nouă dimensiune. FOTO Facebook
Chiar şi celebrele cabine de telefon londoneze vor găzdui produse semnate Dior, în timp ce soldaţii din garda regală britanică vor purta costume concepute de Raf Simons.
„Raf Simons reprezintă vârful patrimoniului Dior. Piaţa de lux se schimbă, iar un brand celebru trebuie să se diferenţieze şi să-şi convingă clienţii că există un motiv pentru a le cumpăra produsele“ , a explicat Marigay McKee, managerul centrului Harrods.
În afara unor creaţii ce aduc la lumină arhiva brandului parizian, Harrods a decis ca oaspeţii ce trec pragul tărâmului Dior să se poată relaxa şi la restaurantul-cafenea special amenajat devoratorilor de modă.