5 exerciţii fizice uşoare pentru un orgasm mai intens

5 exerciţii fizice uşoare pentru un orgasm mai intens

Întinderile regulate conferă flexibilitate

Exerciţiile fizice pot avea efecte-minune asupra vieţii sexuale, mai ales în cazul femeilor. Sportul le poate înlesni doamnelor calea spre orgasm şi poate intensifica plăcerea, după cum atestă medicii sexologi.

„Există cercetări care demonstrează că 30 de minute de exerciţii fizice înainte de sex pot amplifica plăcerea. Mai mult decât atât, aceste exerciţii sunt foarte bune pentru femeile care iau antidepresive şi experimentează efecte secundare”, a declarat Bianca Jarvis, terapeut sexual, pentru „Your Tango”.
 
Iată câteva exerciţii menite să vă îmbunătăţească viaţa sexuală:
 
1. Exerciţii kegel
Exerciţiile Kegel antrenează muşchii pelvieni, cei care se contractă în timpul orgasmului, spune medicul sexolog Laura Bennett-Cook. Acestea cresc elasticitatea muşchilor, dar şi sensibilitatea zonei, intensificând orgasmul. 
 
2. Exerciţii cardio

Exerciţiile cardio făcute în mod regulat provoacă creşterea capacităţii pulmonare şi întăresc inima. Exerciţiile regulate au efecte pozitive şi asupra dispoziţii şi a imaginii de sine. Sunt foarte benefice şi în cazul bărbaţilor, accelerând circulaţia sanguină. Reprezentanţilor sexului puternic au adesea probleme erectile din cauza circulaţiei proaste. 
 
3. Genuflexiuni
Genuflexiunile întăresc muşchii fesieri, iar acest rezultat nu intensifică doar plăcerea sexuală, ci sporesc şi încrederea de sine, spune Mike Curry, antrenor de fitness.
 
4. Întinderi
Întinderile regulate conferă flexibilitate, iar cu cât persoana în cauză este mai flexibilă, cu atât poate pune în practică mai multe 
poziţii sexuale, în care poate rezista o perioadă mai lungă de timp, susţine Charity Lynette, instructor de fitness.
 
5. Înclinarea pelvisului
Stai pe spate cu genunchii îndoiţi, îndreptaţi spre tavan, tălpile picioarelor pe podea şi mâinile pe lângă corp. Ridică uşor pelvisul, apoi revino în poziţia iniţială. Repetă mişcările de mai multe ori. Aceste exerciţii sunt excelente pentru tonifierea muşchilor din zona pelvisului, dar şi pentrucreşterea sensibilităţii zonei şi a reglării fluxului sanguin. (FOTO)
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: