Toyota continuă cursa spre electrificare şi lansează şase noi modele hybrid în România

Toyota
continuă
cursa spre electrificare şi lansează şase noi modele hybrid în România

La scurt timp după Salonul Auto de la Geneva, Toyota România lansează 6 noi modele Toyota: Corolla Sedan, Corolla Hatchback şi Corolla Touring Sports, RAV4, Prius Plug-In, Camry, precum şi 2 noi modele Lexus: ES şi UX.


Toate cele 6 modele Toyota au un numitor comun, platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), un concept nou pe care se vor construi toate maşinile Toyota. Conceptul TNGA include 2 componente-cheie pentru crearea unor maşini din ce în ce mai bune: performanţa şi personalitatea maşinii. “Performanţa se referă la platforma în sine, partea nevăzută a maşinii, comună tuturor modelelor. Aceasta oferă şoferilor o plăcere sporită la volan, în deplină siguranţă, graţie Toyota Safety Sense, un pachet de tehnologii avansate de siguranţă activă, aflate în dotarea standard la noile modele. Personalitatea se referă la design, la caroserie şi cabină, de fapt la partea vizibilă a maşinii. Acest concept aduce o personalitate distinctă, unică, fiecărui model în parte, cu un confort sporit pentru şofer şi pasageri. Anul acesta ne dorim să ne uimim clienţii. Cele mai noi modele Toyota sunt un exemplu de inovaţie şi excelenţă. Cu peste 46 de milioane de unităţi comercializate de-a lungul a 11 generaţii, Corolla este un model care a făcut istorie din 1966, fiind cel mai vândut model la nivel global. Cu noua generaţie Corolla se deschide o altă eră, graţie noilor motorizări hybrid, aflate la a 4-a generaţie şi disponibile pe cele trei caroserii. Lansăm în acelaşi timp şi noua generaţie RAV4, un alt model de referinţă pentru piaţa auto globală, fiind creatorul segmentului SUV. Noul RAV4 se diferenţiază prin robusteţea noului design si performanţele off-road remarcabile.”, declară Mirela Grigore, director marketing Toyota România.

Pe fondul unei creşteri a pieţei auto estimată la 15%, Toyota România estimează o evoluţie pozitivă a afacerii, cu o ţintă de vânzări de 7.000 de unităţi Toyota şi 250 de unităţi Lexus, şi o pondere de peste 60% a modelelor hybrid. “Suntem pregătiţi să facem din 2019 anul Toyota în România. Investim continuu în dezvoltarea tehnologiei, iar scopul nostru este să oferim electrificare pentru cei mulţi, nu doar pentru cei aleşi. Toyota este pionier în domeniul electrificării, cu o vastă expertiză în dezvoltarea, producerea şi îmbunătăţirea noilor tehnologii, dobândită pe parcursul a peste două decenii de investiţii în cercetare şi dezvoltare. Am vândut aproape 13 milioane de maşini electrificate în întreaga lume şi ne dorim ca până în 2050 să reducem cu 90% emisiile CO2 ale noilor vehicule, comparativ cu nivelul din 2010, contribuind astfel la un mediu mai curat.”, declară Edit Târcolea, General Manager Toyota România.

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: