Zuckerberg: Facebook nu este „anti-Trump”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a apărat rolul pe care platforma sa socială l-a jucat în alegerile prezidenţiale de anul trecut, declarând că schimbul de informaţii dintre alegători şi candidaţi facilitat a fost mai important decât influenţa anunţurilor electorale cumpărate de Rusia.

„Campaniile celor doi candidaţi au cheltuit sute de milioane de dolari pe publicitate electorală pentru ca mesajul lor să ajungă la un număr cât mai mare de alegători. Acest lucru este de 1000 de ori mai mult decât orice anunţ problematic pe care l-am găsit”, a scris Zuckerberg.

Declaraţiile acestuia au venit ca răspuns la un tweet al preşedintelui Trump în care descrie Facebook ca fiind „întotdeauna anti-Trump”.

„Trump susţine că Facebook este împotriva lui. Liberalii susţin că l-am ajutat pe Trump”, a scris Zuckerberg. „Ambele tabere sunt nemulţumite de idei şi conţinut pe care nu-l agreează. Însă aşa arată o platformă pentru toate ideile”.

În mesajul său, Zuckerberg şi-a cerut scuze pentru declaraţiile pe care le-a făcut imediat după alegerile din noiembrie 2016, când a afirmat că ideea că informaţiile false diseminate cu ajutorul Facebook au influenţat rezultatul alegerilor este o „nebunie”.

„Această idee este mult prea importantă pentru a o respinge din start”, a scris el. „Dar informaţiile pe care le avem au arătat întotdeauna că impactul nostru global – de la a oferi tuturor o voce la a permite candidaţilor să comunice direct cu alegătorii – a jucat un rol mult mai important în aceste alegeri”. Zuckerberg a subliniat faptul că eforturile de a încuraja populaţia să voteze a avut ca rezultat înregistrarea pe listele de vot a peste 2 milioane de persoane.

Compania californiană a trebuit să răspundă numeroaselor critici din spaţiul public american după ce s-a aflat că un grup asociat guvernului Rusiei a cumpărat aproape 3,000 de mesaje electorale în timpul alegerilor din noiembrie.

SUA



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite