Companiile americane donează milioane de dolari pentru pentru victimele din Japonia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru a sprijini operaţiunile umanitare din Japonia, companii americane au donat milioane de dolari în fondurile create şi au iniţiat acţiuni de strângere de fonduri.

Pe plan internaţional există îngrijorarea tot mai mare în privinţa riscului de producere a unui uriaş accident nuclear, după ce reactorul centralei nucleare de la Fukushima a fost avariat de seismul şi valurile tsunami care au distrus nordul Japoniei la sfârşitul săptămânii trecute.

Mai citeşte şi:

Peste 250 de replici mai mari de 5 grade, de la cutremurul care a lovit Japonia

Compania Walt Disney
a donat 2,5 milioane de dolari Crucii Roşii din Statele Unite ale Americii pentru a sprijini operaţiunile umanitare de salvare şi de reconstrucţie din Japonia, informează variety.com. Această donaţie se adaugă milionului de dolari pe care angajaţii companiei l-au donat-o deja în conturile Red Cross Japan Earthquake Fund, Pacific Tsunami Fund şi Save the Children. Disney este o prezenţă importantă pe piaţa japoneză, în special prin parcurile tematice Tokyo Disneyland şi DisneySea Park.

Compania Sony Corp. a făcut o donaţie de 3,6 milioane de dolari în prin organizaţia japoneză de caritate Central Community Chest of Japan şi a anunţat că a iniţiat o acţiune de strângere de fonduri pentru angajaţii companiei. Sony a donat şi 30.000 de aparate de radio care pot fi utilizate în cazurile de urgenţă.

Asian Pacific American Affinity Group, din cadrul grupului Universal, a anunţat că va susţine o acţiune de strângere de fonduri în favoarea operaţiunilor umanitare din Japonia, în 23 martie, în restaurantele pe care acest grup le deţine la New York, Los Angeles şi San Francisco.

În lume



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite